Είναι σχεδόν παράλογο να μιλάς για άνεση όταν απέναντί σου βρίσκεται μια γυμνή μοτοσυκλέτα επιδόσεων, αλλά η πραγματικότητα ευτυχώς διαφέρει αρκετά. Η Streetfighter θα σε εντυπωσιάσει θετικά μόλις βρεθείς στη σέλα της, αφού αμέσως καταλαβαίνεις ότι μπορείς να περάσεις πάνω της αρκετές ώρες χωρίς να πιαστείς. Δεν είναι μόνο το τιμόνι που έχει αντικαταστήσει τα κλιπ ον της Panigale και συμβάλλει στη λιγότερο δυνατή καταπόνηση των καρπών, αφού και η ποιοτική σέλα έχει περισσότερο αφρώδες (βρίσκεται στα 845χιλ από το έδαφος), ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται σε πιο άνετη θέση για χρήση στο δρόμο, παρότι η θέση οδήγησης ενδείκνυται και για οδήγηση στην πίστα.
Κάθεσαι πάνω και όχι μέσα στη μοτοσυκλέτα, σε μια θέση που θυμίζει ολίγον από supermotard και προσφέρει άπλετο χώρο για να τοποθετήσεις σωστά το σώμα σου σε κάθε είδους στροφή, ενώ στις ευθείες κουμπώνεις ιδανικά ανεξάρτητα το ύψος σου. Όταν ακινητοποιηθείς πατάς με ευκολία τα πόδια σου στο έδαφος λόγω του μικρού πλάτους και νιώθεις ότι από κάτω σου βρίσκεται μια μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού, αφού οι μαζεμένες διαστάσεις και το βάρος των 201 κιλών (με γεμάτο ρεζερβουάρ) συμβάλλουν σε αυτό. H Ducati έχει φροντίσει ώστε το λιλιπούτειο πίσω μέρος να μπορεί να φιλοξενήσει και συνεπιβάτη. Αυτός βέβαια θα πρέπει να είναι αρκετά εξοικειωμένος για να κρατηθεί κατά την επιτάχυνση, αλλά και για να μην παραπονιέται για την έντονη γωνία που δημιουργεί η θέση των μαρσπιέ στα πόδια του.
Στον πίνακα οργάνων συναντάμε την εντυπωσιακής ευκρίνειας TFT οθόνη 5 ιντσών της Panigale η οποία προσφέρει δύο διαφορετικές απεικονίσεις και οποιαδήποτε πληροφορία μπορείς να χρειαστείς (εκτός από δείκτη βενζίνης) μέσα από ένα εύχρηστο μενού με όμορφα γραφικά. Μέσα από αυτήν μπορείς να κάνεις και τις απαραίτητες ρυθμίσεις για τα ηλεκτρονικά αλλά και τον κινητήρα φέρνοντας τη μοτοσυκλέτα ακριβώς στα μέτρα σου. Πίσω από αυτήν δεν θα δεις ατάκτως ερριμμένα καλώδια κλπ, αφού ένα όμορφο κάλυμμα τα κρύβει, χωρίς να αλλοιώνει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Είπαμε, προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια…
187 αλογα???????? και το νεο ZX10R βγαζει 166 στον τροχό!!!!πολύ καλη δουλεια απο Ducati!!