Οι απαιτήσεις για μια Adventure μοτοσυκλέτα είναι πάντα μεγάλες. Πρέπει να καταφέρνει να επιτελεί ένα διπλό ή και τριπλό ρόλο αν θέλετε, καθώς οι περισσότεροι τις χρησιμοποιούν για καθημερινά οχήματα, για ταξίδι στην άσφαλτο και σε αρκετές περιπτώσεις και για χώμα. Έτσι, ο πολύπλευρος χαρακτήρας που καλούνται να έχουν αυτές οι μοτοσυκλέτες επιβάλλει στη ζυγαριά – συνήθως – να γείρει προς κάποια πλευρά λίγο παραπάνω. Παρόλα αυτά, η KTM κατάφερε να φτιάξει ένα …ισόπλευρο τρίγωνο επιδόσεων, με την 890 Adventure να μην νιώθει λίγη σε κανέναν ρόλο της.
Μέσα στην πόλη το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού της και οι σχετικά μαζεμένες της διαστάσεις θα την κάνουν να μην κολλήσει στην κίνηση (το τιμόνι της άλλωστε βρίσκεται ψηλότερα από την πλειοψηφία των καθρεπτών), ενώ και το ύψος της σέλας (ρυθμιζόμενο μεταξύ 840mm και 860mm) δεν θα προβληματίσει τους περισσότερους αναβάτες στις μανούβρες, όμως η εύρεση της νεκράς γίνεται με δυσκολία, ειδικά όταν το μοτέρ ζεσταθεί. Το θέμα της ζέστης του κινητήρα έχει βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με παλαιότερα μοντέλα της ΚΤΜ και τώρα μόνο στην πυκνή κίνηση θα νιώσεις έντονα στα πόδια σου τη ζέστη. Όσο κινείσαι όμως δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
Όμως μια μοτοσυκλέτα σαν την 890 Adventure δεν έχει ως κύριο «πεδίο κυνηγιού» την πόλη, αλλά μάλλον την φυγή από αυτήν. Βγαίνοντας λοιπόν εκτός πόλης και ξεκινώντας το ταξίδι, η 890 Adventure θα σταθεί αντάξια των προσδοκιών και είναι πρόθυμη στην αλλαγή κατευθύνσεων και στο πλάγιασμα, με τον 21” τροχό μπροστά να φέρεται σχεδόν σαν «19άρης». Σε αυτό έχει βοηθήσει πολύ η αλλαγή της κατανομής βάρους που έφερε το «διαιρούμενο» ντεπόζιτο. Η σέλα, ενώ εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι θα σε «προδώσει» μετά από κάποια ώρα παραμένει άνετη, ενώ η θέση οδήγησης ευνοεί την πολύωρη οδήγηση, με το τιμόνι να βρίσκεται σε ένα ύψος που δεν σε αναγκάζει να κρατάς ψηλά τους ώμους. Η κάλυψη από τη ζελατίνα (η οποία δεν ρυθμίζεται) καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη, ενώ παρά τον μεγάλο τροχό και τα τακουνάτα ελαστικά, η μοτοσυκλέτα παραμένει πλήρως σταθερή στις μεγάλες ταχύτητες, κάτι στο οποίο συμβάλλει τα μέγιστα και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 210 χιλιόμετρα, χωρίς οι κραδασμοί να ξεπερνούν ποτέ τα φυσιολογικά επίπεδα και να ενοχλούν, κάνοντας έτσι την 890 Adventure μια μοτοσυκλέτα που ευχάριστα θα σε συνοδεύσει σε ένα πολύωρο ταξίδι στην άσφαλτο και την επόμενη μέρα θα είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις και πάλι, καθώς δεν θα είσαι «κομμάτια». Περνώντας στο χώμα, η μοτοσυκλέτα δείχνει τον πραγματικό χαρακτήρα της, καθώς γεμίζει με αυτοπεποίθηση ακόμα και έναν πιο άπειρο αναβάτη, δίνοντας σαφές και καθαρό πάτημα, τόσο στον στρωτό χωματόδρομο όσο και στις πέτρες και στα νεροφαγώματα. Η διαδρομή των αναρτήσεων είναι επαρκέστατη και η λειτουργία τους συμβάλλει στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, ενώ με το Riding Mode Off-Road, το ABS στον μπροστινό τροχό γίνεται λιγότερο παρεμβατικό και πίσω απενεργοποιείται τελείως. Γενικά η 890 Adventure δείχνει σαν να μπορεί να πάει μόνη της στο χώμα, χωρίς να χρειάζεται η συνεχής παρέμβαση του αναβάτη. Το μόνο αρνητικό που έφερε η αλλαγή κατανομής βάρους, είναι ότι το ντεπόζιτο δεν δημιουργεί θέσεις για να «κλειδώσουν» τα γόνατα και σε συνδυασμό με το χαμηλό τιμόνι θα κουράσει λίγο πιο γρήγορα στην όρθια οδήγηση.