Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ο βασικός στόχος για μια Adventure μοτοσυκλέτα είναι το πλαίσιο να καταφέρει να ισορροπήσει σε μια πολύ λεπτή γραμμή ανάμεσα στην ακαμψία και στην ευελιξία, καθώς πρέπει να μπορεί να ανταποκριθεί στο διττό της ρόλο χωρίς να χάνει κάπου. Η KTM επέλεξε για το πλαίσιο του 890 Adventure τη λύση ενός κράματος ατσαλιού με χρωμομολυβδαίνιο (ένα μέταλλο σχετικά υψηλής σκληρότητας), με τον κινητήρα να είναι ενεργό τμήμα του, το οποίο συνεργάζεται με ένα βιδωτό ατσάλινο υποπλαίσιο τύπου Trellis.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η θυγατρική της KTM, WP και εφοδιάζει το 890 Adventure με ένα πιρούνι της σειράς APEX 43mm μπροστά, με διαδρομή 200mm, το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ένα μονοσόκ αμορτισέρ με τα ίδια χαρακτηριστικά πίσω. Στα φρένα βρίσκουμε δύο δίσκους 320mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 260mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα, ενώ το ABS έχει και λειτουργία Cornering. Η απόδοση των φρένων είναι καλή, καθώς οι μετρήσεις έδειξαν ότι απαιτούνται 42 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το 890 Adventure από τα 100 χλμ./ώρα.
Οι τροχοί του 890 Adventure έχουν διαστάσεις 21” και 18”, με τα ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli Scorpion STR που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 90/90 και 150/70 αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1KTM 890 Adventure – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ