Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Η θέση του τιμονιού σε σχέση με τα μαρσπιέ και την σέλα δημιουργούν μια άνετη, όρθια, αρκετά Touring θέση οδήγησης, ενώ η ζελατίνα, αν και δεν ρυθμίζεται, θα καλύψει τους αναβάτες των περισσότερων αναστημάτων. Η τρύπα που υπάρχει στη μέση της αποτρέπει την δημιουργία στροβιλισμών στο γείσο του αναβάτη, προσθέτοντας έτσι στην άνεση του ταξιδιού. Το αφρώδες της σέλας τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη είναι ικανοποιητικό σε ποσότητα, αλλά σχετικά σκληρό χωρίς να σε ζορίζει όμως στην πολύωρη χρήση. Μια TFT οθόνη 5” με ενισχυμένο τζάμι για μεγαλύτερη αντοχή ενημερώνει τον αναβάτη, με τη διάταξη των πληροφοριών να επιτρέπει τις γρήγορες, κλεφτές ματιές χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου. Ο χειρισμός της, καθώς και όλες οι ρυθμίσεις ελέγχονται από τους διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού, ενώ υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω της εφαρμογής KTMConnect. Στα αριστερά της οθόνης υπάρχει θύρα φόρτισης USB καθώς και υποδοχή παροχής ρεύματος 12V.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1KTM 890 Adventure – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ