Η σειρά V-Strom είναι μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά της ιαπωνικής εταιρίας. Για το “650” δεν έχουμε και πολλά να πούμε. Η αποδοχή του από το παγκόσμιο και φυσικά το ελληνικό κοινό είναι γνωστή. Το μεσαίο on-off έχει βρει συνολικά σχεδόν 141.000 αγοραστές από το 2003 μέχρι σήμερα, σε όλο τον κόσμο, κάτι που το ανάγει ως το απόλυτο best seller on-off στα μεσαία κυβικά σύμφωνα με τη Suzuki. Επιτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί και η εμπορική πορεία του “1000” που παρουσιάστηκε, το 2002, ένα χρόνο νωρίτερα από τον μικρότερο αδερφό του με τις πωλήσεις του να φτάνουν τις 46.200 μονάδες παγκοσμίως και με την εισαγωγή του στην Ευρώπη να σταματά επίσημα το 2009, ελέω προδιαγραφών ρύπων Euro 3. Από τότε η Suzuki παρέμεινε αμέτοχη στον ευρωπαϊκό στίβο σε μια κατηγορία που συνέχιζε να ανθεί, παρά την οικονομική ύφεση και περίμενε τη σωστή χρονική στιγμή για την επόμενη κίνηση της. Με την οικονομία να ανακάμπτει, αυτή η στιγμή φαίνεται πως έφτασε και η απόδειξη είναι το νέο V-Strom 1000. Το νέο μοντέλο έχει ελάχιστα κοινά σημεία με το προηγούμενο (επίσημα πλέον η Suzuki το κατατάσσει στα Adventure) και δεν είναι εδώ απλά για να το διαδεχθεί. Θέλει να το ξεπεράσει πραγματοποιώντας μία ακόμη πιο επιτυχημένη πορεία ακολουθώντας, όμως, τον δικό του δρόμο, σε σχέση με τον σύγχρονο ανταγωνισμό. Η Suzuki επέλεξε συνειδητά να μη μπει στο κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης που έχει ξεσπάσει, ειδικά ανάμεσα στους Ευρωπαίους κατασκευαστές, αλλά ούτε και σε εκείνο που αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τις “πολυτέλειες” προς τον αναβάτη. Αντίθετα παρουσίασε μια μοτοσικλέτα συνολικά καλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη και πιο ασφαλή, δίνοντας παράλληλα έμφαση στο πιο προσιτό κόστος απόκτησης αλλά και στο χαμηλό συνολικό βάρος. Μια μοτοσικλέτα που απευθύνεται σε “έμπειρους αναβάτες” όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της Suzuki, τους κατασταλαγμένους δηλαδή ταξιδιώτες που κρίνουν “με βάση την απόδοση στον πραγματικό κόσμο στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων”. Ακολουθώντας τον δικό του δρόμο λοιπόν, το νέο V-Strom 1000, όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω, αξίζει σίγουρα την προσοχή σας.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr