LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εργονομία: Σε υψηλότατα επίπεδα

Οι Ιάπωνες έχουν κάνει συνολικά εξαιρετική δουλειά με την εργονομία του νέου V-Strom. Από τη θέση οδήγησης της μοτοσικλέτας ξεχωρίζει η σέλα με την ποιοτικότατη επένδυση και το εξίσου ποιοτικό αφρώδες. Για αναβάτες ύψους κοντά ή και πάνω από τα 1,85 μ. ίσως φανεί στενότερη από το ιδανικό αλλά αυτό μένει μόνο σαν αίσθηση και δεν επηρεάζει πρακτικά τα επίπεδα άνεσης. Από την άλλη, αυτή η “στενότητα” που γίνεται περισσότερο αντιληπτή στο εμπρός μέρος της σέλας, επιδρά ευεργετικά στην ασφάλεια που νιώθουν οι κοντύτεροι αφού τα πόδια δεν ανοίγουν πολύ και πατούν κάτω με σιγουριά. Υπάρχουν βέβαια και δύο έξτρα σέλες, μία χαμηλότερη και μία ψηλότερη στα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας για να το φέρετε στα μέτρα σας. Εργονομικά, το μόνο πράγμα που δημιουργεί κάποιες ενστάσεις είναι το τιμόνι που έρχεται λίγο πιο κοντά στον κορμό και είναι λίγο πιο “κλειστό” από το ιδανικό, τουλάχιστον για αναβάτες 1,85 μ. και πάνω. Πάνω στο τιμόνι και συγκεκριμένα στο αριστερό γκριπ βρίσκονται και τα μπουτόν που αλλάζουν τις ενδείξεις της ψηφιακής οθόνης αλλά και τη λειτουργία του Traction Control και αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης δεν χρειάζεται να αφήνει το τιμόνι για να κάνει ρυθμίσεις. Κατά τα άλλα, η απόσταση της σέλας από τα μαρσπιέ είναι καλή για όλα τα φυσιολογικά αναστήματα, ενώ πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και με την άνεση του συνεπιβάτη, με τον τελευταίο να κάθεται αρχοντικά, άσχετα από τον σωματότυπό του. Για το τέλος, αφήσαμε την εξαιρετική δουλειά που έχει κάνει η Suzuki όσον αφορά την πατενταρισμένη ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Ο αναβάτης πολύ απλά, σπρώχνοντας προς τα εμπρός τη ζελατίνα, μπορεί να αλλάξει την κλίση της κατά 7,5 και 15 μοίρες επιπλέον σε σχέση με τη στάνταρ θέση και να βελτιώσει έτσι την προστασία από τον αέρα. Η ζελατίνα ρυθμίζεται και σε ύψος ( συν 15 και 30 χλστ. από το χαμηλότερο σημείο) αλλά με εργαλεία.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ