LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Σχεδόν από την αρχή

Ο V2 κινητήρας είναι ουσιαστικά νέος και μόνο κάποια από τα μέρη του προέρχονται από τον προηγούμενο. Στόχος των αλλαγών ήταν οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, η μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και η μεστή απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας χωρίς, όμως, να θυσιάζεται η ευστροφία ψηλά και ο “χαρακτήρας” ενός μεγάλου V2. Ειδικά για το τελευταίο η Suzuki έδωσε μεγάλη προσοχή στους “παλμούς” που φτάνουν στον αναβάτη ενώ το ίδιο έγινε και με τον ήχο που απελευθερώνει το τελικό της εξάτμισης. Κυλινδροκεφαλές και κύλινδροι, πιστόνια και δακτυλίδια, μπιέλες, στροφαλοφόρος άξονας, δυναμό και βολάν είναι όλα καινούρια, όπως και ο συμπλέκτης που έχει χαρακτηριστικά μονόδρομης λειτουργίας και υποβοήθηση στη μανέτα για ελαφρύτερο τράβηγμα. Ανασχεδιασμένο είναι και το φιλτροκούτι των 6,5 λίτρων, τα μπεκ του ψεκασμού-με τις δύο πεταλούδες-έχουν αντικατασταθεί με νέα 10 οπών (από τεσσάρων), τα μπουζί είναι πλέον δύο για κάθε κύλινδρο και ιριδίου, ενώ νέος είναι ο ανορθωτής, η ηλεκτρονική και φυσικά η χαρτογράφηση. Το ψυγείο είναι επίσης νέο, ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό καταργώντας έτσι το μικρό ψυγείο του λαδιού. Νέο, όπως είπαμε, αλλά και ελαφρύτερο κατά 4,7 κιλά είναι και το σύστημα εξαγωγής που φέρει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα. Ο κυβισμός ανέρχεται πλέον στα 1.036 κ.εκ., από 996, με αύξηση της διαμέτρου κατά 2 χλστ., στα 100, ενώ η διαδρομή παρέμεινε στα 66 χλστ., όπως και η συμπίεση στο 11,3:1. Όλα αυτά, επέτρεψαν στο μοτέρ να περνά τις προδιαγραφές Euro 3 και αύξησαν την μέγιστη ισχύ κατά 2,7 ίππους, στους 100, οι οποίοι αποδίδονται 400 σ.α.λ. ψηλότερα, στις 8.000. Ελαφρώς μεγαλύτερη είναι και η μέγιστη ροπή των 10,5 kgm (από 10,3). Ωστόσο, το μεγάλο κέρδος είναι η περιοχή που αποδίδεται η οποία βρίσκεται 2.600 στροφές χαμηλότερα, στις 4.000! Αλλαγές έχουμε επίσης στο κιβώτιο και συγκεκριμένα στην 6η σχέση που είναι πλέον πιο κοντή.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ