LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εξοπλισμός και περιφερειακά; ΚΤΜ RC 200 ABS. Δύναμη κινητήρα & τελική; Kawasaki Ninja 250SL. Κατά τα άλλα, αμφότερα προσφέρουν στιλ και διασκέδαση.

Συμπέρασμα: Επιδόσεις κινητήρα ή περιφερειακά και εξοπλισμός;

Αφήνουμε την εμφάνιση στο πλάι (υποκειμενική), και πιάνουμε περιφερειακά και εξοπλισμό. Δεν υπάρχει σύγκριση. Το RC 200 ABS τα έχει όλα -εκτός από τον δυνατό κινητήρα που έχει το Ninja. Αναρτησάρες, φρενάρες, ψαλιδάρα, φαρδιές ζάντες με δυνατότητες επιλογής top ελαστικών, trip computer, LED φώτα, ABS που απενεργοποιείται, φωτιζόμενους διακόπτες, φλας στους καθρέπτες, κ.α. Μάλιστα. Όμως, μη φεύγετε εδώ, τα φώτα δεν ανοίγουν ακόμα, η παράσταση δεν τελείωσε, καθώς και ο έτερος πρωταγωνιστής έχει τα δικά του, αξιοπρόσεκτα όπλα για να βάλετε στη ζυγαριά. Το Kawasaki Ninja 250 SL έχει πρώτα από όλα κινητηρούκλα, και υψηλή -υψηλότατη- τελική ταχύτητα. Είναι το μόνο από τα 2 που κάνει εύκολη σούζα, ενώ σε καθημερινές συνθήκες αποδεικνύεται πιο εύκολο στη συμβίωση, πιο μαλακό, και πιο άνετο. Στο δρόμο, τα λεπτά ελαστικά του το κάνουν πιο ευέλικτο, στην πίστα θα κινηθεί απρόσμενα γρήγορα, ενώ οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν ιδανική sport μοτοσικλέτα για χαμηλά αναστήματα. Τελικά τι σας ενδιαφέρει περισσότερο; Οι απόλυτοι χρόνοι στην πίστα (σε μια κλειστή πίστα, γιατί σε Μέγαρα και Σέρρες η έξτρα δύναμη του Kawasaki το πιθανότερο είναι να παίξει τον καθοριστικό παράγοντα) και ο υπέρτερος εξοπλισμός, ή οι κορυφαίες επιδόσεις του κινητήρα και ο πιο fun, καθημερινός χαρακτήρας; Και για να μην ξεχνιόμαστε... τι ύψος έχετε;

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ