LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 250άρης κινητήρας του Kawasaki υπερέχει ξεκάθαρα σε επιδόσεις ενώ προσφέρει και 30 περίπου χλμ./ώρα έξτρα τελική!

Πολύ δυνατό το μοτέρ του KTM για τον κυβισμό του.

Κινητήρας: Καλός στο ΚΤΜ; 'Απαιχτος στο Kawasaki!

Μονοκύλινδρα τετράχρονα σύνολα, με 2ΕΕΚ & 4 βαλβίδες έκαστο, και με ψεκασμό. Με υψηλή συμπίεση, 11.3 για το Kawasaki και 11.5 για το ΚΤΜ. Επίσημες ιπποδυνάμεις, σχεδόν παραπλήσιες, στους 27,6 hp / 9.700 σαλ. για το Kawasaki, και στους 25,5 hp / 10.000 σαλ. για το ΚΤΜ. Επίσημα νούμερα ροπής, 2,3 Kgm / 8.200 για το Kawasaki, και 1,99 Kgm /8.000 για το ΚΤΜ. Στην πράξη, το Kawasaki δείχνει δυνατότερο παντού, ενώ το κοντά γραναζωμένο ΚΤΜ διαθέτει πολύ μικρή τελική, που περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα με κόφτη. Αντίθετα, το Kawasaki συνεχίζει για περίπου... τριάντα χιλιόμετρα ακόμα, με τελική 163 χλμ/ώρα! Η δύναμη φαίνεται και με πρώτη ταχύτητα, όπου το ΚΤΜ θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να σηκωθεί σούζα, με το Kawasaki να σηκώνεται εύκολα και να παραμένει όρθιο με την ίδια ευκολία. Τέλος, εκεί που πραγματικά γίνεται η διαφορά είναι στις εξόδους των στροφών σε ανοιχτές διαδρομές, όπου όταν το ΚΤΜ τελειώνει, το Kawasaki βγαίνει δυνατά. Σε κλειστές διαδρομές, ή πίστες καρτ, η διαφορά μεταξύ των 2 είναι πιο μικρή, όμως και πάλι ο αναβάτης του ΚΤΜ πρέπει να αλλάζει πολύ συχνότερα ταχύτητες, αφού δεν έχει τη ροπή και τη δύναμη του Kawasaki για να έχει την πολυτέλεια να φερθεί... τεμπέλικα με το κιβώτιο. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ