Μονοκύλινδρα τετράχρονα σύνολα, με 2ΕΕΚ & 4 βαλβίδες
έκαστο, και με ψεκασμό. Με υψηλή συμπίεση, 11.3 για το Kawasakiκαι 11.5 για το ΚΤΜ.
Επίσημες ιπποδυνάμεις, σχεδόν παραπλήσιες, στους 27,6 hp / 9.700 σαλ. για το Kawasaki, και στους 25,5 hp / 10.000 σαλ. για το ΚΤΜ. Επίσημα νούμερα ροπής, 2,3 Kgm / 8.200 για το Kawasaki, και 1,99 Kgm /8.000 για το ΚΤΜ. Στην πράξη, το Kawasakiδείχνει δυνατότερο
παντού, ενώ το κοντά γραναζωμένο ΚΤΜ διαθέτει πολύ μικρή τελική, που
περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα με κόφτη. Αντίθετα, το Kawasakiσυνεχίζει για περίπου...
τριάντα χιλιόμετρα ακόμα, με τελική 163 χλμ/ώρα! Η δύναμη φαίνεται και με πρώτη
ταχύτητα, όπου το ΚΤΜ θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να σηκωθεί σούζα, με το Kawasakiνα σηκώνεται εύκολα και
να παραμένει όρθιο με την ίδια ευκολία. Τέλος, εκεί που πραγματικά γίνεται η
διαφορά είναι στις εξόδους των στροφών σε ανοιχτές διαδρομές, όπου όταν το ΚΤΜ
τελειώνει, το Kawasakiβγαίνει δυνατά. Σε κλειστές διαδρομές, ή πίστες καρτ, η
διαφορά μεταξύ των 2 είναι πιο μικρή, όμως και πάλι ο αναβάτης του ΚΤΜ πρέπει
να αλλάζει πολύ συχνότερα ταχύτητες, αφού δεν έχει τη ροπή και τη δύναμη του Kawasakiγια να έχει την
πολυτέλεια να φερθεί... τεμπέλικα με το κιβώτιο.