LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Υπερπλήρης για την κατηγορία -και όχι μόνο- η φανταστική ψηφιακή οθόνη του RC 200 ABS.

Όμορφος λευκός και δυνατός ο φωτισμός της λιτής οθόνης πληροφοριών του Ninja 250SL με τις ευανάγνωστες ενδείξεις.

Η σέλα και γενικότερα η θέση οδήγησης του Ninja θα ταιριάξει γάντι σε αναβάτες μικρού αναστήματος.

'Ανεση / εργονομία: Ψηλοί και κοντοί, για περάστε

Ανεβαίνοντας στο ΚΤΜ, θα πιστέψετε πως βρίσκεστε πάνω σε μεγαλύτερη σε κυβικά μοτοσικλέτα. Ψηλή σχετικά θέση οδήγησης, και σημαντικά μεγαλύτερες όλες οι διαστάσεις. Από το πλάτος της μοτοσικλέτας, στα φαρδύτερα κλιπ-ον, στο τιμόνι που βρίσκεται μακρύτερα από τον αναβάτη, αλλά και στην απόσταση των μαρσπιέ από τη σέλα, που θα βολέψει και αναστήματα 1.80 και άνω, ενώ δεν θα φανεί δύσκολη ούτε και σε αναβάτη 1.70 (ο οποίος όμως θα βολευτεί καλύτερα στο Kawasaki). Στο Kawasaki θα χωρέσουν μόνο οι κοντύτεροι. Η μοτοσικλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου είναι ιδανική για χαμηλά αναστήματα από 1.50-1.75, με τους άνω του 1.75 να αρχίσουν να στριμώχνονται πάνω της. Ειδικά όταν προσπαθήσουν να κινηθούν γρήγορα, θα ανακαλύψουν πως θα πρέπει να... διπλώσουν στα δύο, σκύβοντας πάνω από το ρεζερβουάρ του Ninja. Απίστευτα μικρή σε όλα τα μεγέθη της, δείχνει... μισή από το RC σε πλάτος, φάρδος τιμονιού, ύψος σέλας, και απόσταση κλιπ-ον και μαρσπιέ από τη σέλα. Αν είστε μικρόσωμος, θα βολευτείτε με το καλημέρα στο Kawasaki, αν είστε ψηλός, το ΚΤΜ είναι για εσάς. Στον τομέα των οργάνων, το KTM παίρνει τα πρωτεία, καθώς διαθέτει οθόνη που θυμίζει Trip Computer premium τουριστικής μοτοσικλέτας, με φοβερό όγκο πληροφορίας, μηνύματα βλαβών και προειδοποιήσεων, κ.α., έναντι μιας ιδιαίτερα λιτής, ψηφιακής οθόνης του Kawasaki. Η σέλα του KTM δεν είναι άνετη, το αντίθετο θα λέγαμε, είναι η επιτομή της racing μοτοσικλέτας, τόσο με τη σκληρότητα της, όσο και με το ελάχιστο αφρώδες της. Η σέλα του Kawasaki είναι σαφώς πιο άνετη. Στις σέλες συνεπιβάτη θα λέγαμε πως έχουμε ισοπαλία, μιας και είναι εξίσου... κακές και οι δυο τους. Εκείνη του ΚΤΜ είναι μεν φαρδύτερη και μεγαλύτερη, είναι όμως... ανυποχώρητη, και με καμπύλη επιφάνεια που ναι μεν παίζει καλά το ρόλο της στην αισθητική πλευρά (θυμίζει κάλυμμα μονόσελου), όμως βάζει το συνεπιβάτη να ισορροπεί πάνω της, δίχως να του χαρίζει ούτε άνεση, ούτε και αίσθηση ασφάλειας. Η σέλα του συνεπιβάτη στο Kawasaki είναι ελαφρώς πιο μαλακή, είναι όμως και μικροσκοπική. Ούτε να το σκέφτεστε να βάλετε πάνω της ένα μεγαλόσωμο άτομο.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ