Ο αειθαλής δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 649 κυβικών συνεχίζει να κινεί το Versys 650 αποδίδοντας 67 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6.2χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Όπως πολλά μοντέλα της Kawasaki εξοπλίζεται με μια δεύτερη σειρά πεταλούδων, η οποία ανοιγοκλείνει σύμφωνα με τις εντολές της ECU ρυθμίζοντας ακριβώς τη ροή του αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται η γραμμική απόκριση, συμβάλλοντας ώστε ο κινητήρας να είναι φιλικός σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλληλα είναι και αρκετά οικονομικός μιας και η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 5,5 λτ/100χλμ με αποτέλεσμα η αυτονομία του Versys να φλερτάρει με τα 400 χιλιόμετρα, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο τόσο στα ταξίδια όσο και στην καθημερινότητα.
Αύξησε την ισχύ του Kawasaki Versys 650 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόνπου χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Χρήσιμο σε όλες τις συνθήκες ειδικά στους δρόμους της Ελλάδας είναι και το Traction control το οποίο έχει δύο επίπεδα παρεμβατικότητας, που αλλάζουν εν κινήσει, αλλά και δυνατότητα απενεργοποίησης για τους ανήσυχους αναβάτες.