Σκληραίνει το παιχνίδι των αεροδυναμικών στα Moto GP για ακόμη μια φορά.

Moto GP: Πάλι αλλαγές στα αεροδυναμικά

Μεταβάλλονται ξανά οι κανονισμοι για τα αεροδυναμικά βοηθήματα… τι θα ισχύσει από του χρόνου;

Μετά το 2016 και την απαγόρευση της «πρώτης γενιάς» αεροδυναμικών βοηθημάτων, όλοι οι κατασκευαστές αναζήτησαν τρόπο να μην χαθεί το πλεονέκτημα που είχαν μέχρι εκείνη την στιγμή. Οι κανονισμοί ανάγκασαν την δημιουργία νέων fairing με «ενσωματωμένα» τα πτερύγια, ωστόσο και αυτό θα αλλάξει από το 2019. Και επίσημα πλέον, οι κανόνες γίνονται πιο αυστηροί για άλλη μια φορά.

Με την νέα αλλαγή, οι κατασκευαστές θα μπορούν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά μία, διάταξη και μορφή αεροδυναμικών βοηθημάτων για όλη την χρονιά. Επιπλέον, θα εμποδίζεται πλέον η αφαίρεση και τοποθέτηση τμημάτων του fairing χωρίς περιορισμούς, μια πρακτική που οι κατασκευαστές και κυρίως η Ducati χρησιμοποιούν κατά κόρον, φέτος.

Τι σημαίνει αυτό, στην πράξη; Ότι οι κατασκευαστές θα χρησιμοποιούν το fairing τους κατά την διάρκεια της χρονιάς, ακριβώς όπως το παρουσίασαν για έγκριση στην FIA, οριστικά και αμετάκλητα. Ωστόσο, διευκρινίζεται πως τα υπάρχοντα σχέδια θα συνεχίσουν να είναι νόμιμα, χωρίς φυσικά να μπορούν  να μεταβληθούν με αφαίρεση και τοποθέτηση τμημάτων τους.

Τέλος, παράλληλα με την ανακοίνωση αυτή, επιβεβαιώνεται ακόμη μια φορά πως οι μοτοσυκλέτες, από του χρόνου, θα χρησιμοποιούν ενιαία IMU στα ηλεκτρονικά τους.