1.079 κυβικά, 84 ίπποι και 9 κιλά ροπής

Εξοπλισμένο με cornering ABS, ride-by-wire και traction control.

Τροχοί με ακτίνες για την έκδοση Special

Αναρτήσεις της Öhlins για την έκδοση Sport

Πλήρως ψηφιακά όργανα

Νέα Ducati Scrambler 1100 (+ Τεχνικά Χαρακτηριστικά)

Γνωρίζαμε ότι η Ducati θα παρουσίαζε στην EICMA το νέο Scrambler 1100, αλλά τελικά δεν αποκάλυψε μόνο μια μοτοσυκλέτα, αλλά τρείς.

Για το 2018 το καινούργιο Scrambler 1100 θα έρχεται σε τρεις συνολικά εκδόσεις, καθώς πέρα από τη βασική, θα υπάρχουν η Special και η πιο πολυτελής, Sport. Και οι τρείς θα είναι εφοδιασμένες με τον αερόψυκτο V2 κινητήρα των 1.079 κυβικών εκατοστών απόδοσης 86 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 9 κιλών ροπής στις 4.750 σ.α.λ. με το γνωστό δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων. Ο οποίος συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης. Με στόχο την ξεχωριστή εμφάνιση και τη μείωση του βάρους, πολλά κομμάτια, όπως τα καπάκια του κινητήρα, του συμπλέκτη και του δυναμό, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

 Ένας από τους βασικούς τομείς εξέλιξης του νέου Scrambler 1100 είναι αυτός των ηλεκτρονικών, καθώς έρχεται εξοπλισμένο με ride-by-wire γκάζι, το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτών απόδοσης, Active, Touring και City, οι οποίες διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού μέσω της τροφοδοσίας, ενώ η τελευταία μειώνει την απόδοση του κινητήρα στους 75 ίππους. Ανάλογα με την επιλεγμένη χαρτογράφηση, αλλάζει και το επίπεδο παρέμβασης του traction control, αλλά ο αναβάτης μπορεί και χειροκίνητα να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων επιπέδων (με το 1 να είναι το λιγότερο παρεμβατικό και το 4 το περισσότερο) ή να το απενεργοποιήσει τελείως. Από το πακέτο των ηλεκτρονικών δεν λείπει ούτε η μονάδα μέτρησης της αδράνειας (IMU), η οποία στέλνει στοιχεία για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας και βοηθά στη ρύθμιση των επιμέρους συστημάτων, όπως το cornering ABS.

Δυο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Μ4.32Β της Brembo κι ένας δίσκος 245 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, παρέχουν την απαραίτητη δύναμη πέδησης. Το cornering ABS, παίρνει στοιχεία σχετικά με την κλίση της μοτοσυκλέτας από την μονάδα IMU για βέλτιστο φρενάρισμα, αλλά δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο σύγχρονος εξοπλισμός συνεχίζεται με πλήρως ψηφιακά όργανα και εμπρός προβολέα τεχνολογίας LED, ενώ οι τροχοί του είναι 18 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ελαστικά Pirelli MT60 RS. Σύμφωνα με τη Ducati, το πλαίσιο του είναι ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο υποπλαίσιο, που δίνει μεταξόνιο 1.513 χιλιοστά, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρα.

Ας δούμε σε τι διαφέρουν οι τρεις εκδόσεις: Η βασική έκδοση ζυγίζει 206 κιλά γεμάτη, ενώ η Special είναι λίγο βαρύτερη στα 211 κιλά και εφοδιάζεται με τροχούς με ακτίνες, ενώ τόσο η βασική, όσο και η Sport, έχουν αλουμινένιες ζάντες με αυτές της Sport να είναι ελαφρύτερες. Οι αναρτήσεις της βασικής και της Special έκδοσης αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 45 χιλιοστών της Marzocchi και ένα αμορτισέρ της Kayaba που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Η διαδρομή που δίνουν τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω τροχό είναι 150 χιλιοστά. Η Sport έκδοση από την άλλη, διαθέτει αναρτήσεις της Öhlins εμπρός και πίσω. Μέχρι να μάθουμε την τιμή τους για την ελληνική αγορά, ας απολαύσουμε το βίντεο.