Ο πρώτος που οδήγησε τη V3 της Honda (και βγήκε να το πει)
|
O διευθυντής της Honda οδήγησε σπορ με V3 και έμεινε κάκτος
Δύο κύλινδροι εμπρός και ένας πίσω: Ακόμα να το συνηθίσουμε
Ρουφάει αέρα και δίνει ροπή που εντυπωσιάζει ακόμη και ...στελέχη
Θα καίει λιγότερο από δικύλινδρο και με απόδοση τετρακύλινδρου
O διευθυντής της Honda οδήγησε σπορ με V3 και έμεινε κάκτος
Στις 28 Ιανουαρίου, η Honda διοργάνωσε ενημερωτική συνάντηση για τον τομέα των δίτροχων, με τη συμμετοχή του Minoru Kato, Διευθυντή του Τμήματος Μοτοσυκλετών και Power Products. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Kato αποκάλυψε ότι έχει οδηγήσει το πρωτότυπο του V3 με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή (που παρουσιάστηκε στην EICMA), επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη ενός λειτουργικού οχήματος. Σε ερωτήσεις για περισσότερες λεπτομέρειες, ο κ. Kato πρόσθεσε: «Δοκίμασα τη V3 πριν δύο εβδομάδες στην Kumamoto και έχω να πω ότι είναι εξαιρετική! Δυστυχώς δεν μπορώ να αποκαλύψω τον ακριβή κυβισμό, αλλά μπορώ να πω ότι πρόκειται για έναν συμπαγή κινητήρα σε συμπαγές πλαίσιο, ελαφρύ αλλά πανίσχυρο σε όλο το εύρος στροφών χάρη στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή».
Δύο κύλινδροι εμπρός και ένας πίσω: Ακόμα να το συνηθίσουμε
Η Honda τράβηξε την προσοχή στην έκθεση EICMA τον περασμένο Νοέμβριο, παρουσιάζοντας έναν πρωτοποριακό τρικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V. Ο κινητήρας αυτός είναι υγρόψυκτος, τρικύλινδρος με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 75° και διαθέτει έναν κύλινδρο πίσω και δύο εμπρός. Ξεχωρίζει φυσικά χάρη στον πρωτοποριακό ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή του, ο οποίος είναι ειδικά σχεδιασμένος για μοτοσυκλέτες παραγωγής. Χάρη στον συμπαγή του σχεδιασμό, υπόσχεται να προσφέρει εξαιρετική απόδοση, μειωμένες διαστάσεις και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, γεγονός που τον καθιστά κατάλληλο για μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.
Ρουφάει αέρα και δίνει ροπή που εντυπωσιάζει ακόμη και ...στελέχη
Ο υπερσυμπιεστής ρυθμίζει τη ροή του αέρα εισαγωγής ανεξάρτητα από τις στροφές και εξαλείφει την καθυστέρηση (lag) που συναντιέται συνήθως σε συστήματα με turbo και εξασφαλίζοντας υψηλή ροπή ήδη από χαμηλές στροφές. Το σύστημα δεν απαιτεί intercooler, μειώνοντας το βάρος και διευκολύνοντας την κατανομή των μαζών για καλύτερο ζύγισμα της μοτοσυκλέτας. Ο μικρός όγκος του υπερσυμπιεστή, τοποθετημένος ανάμεσα στους κυλίνδρους, επιβεβαιώνει τον αποδοτικό σχεδιασμό του. Ο κινητήρας ενσωματώνεται σε ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα με μονόμπρατσο ψαλίδι, σχεδιασμένο για σπορ μοτοσυκλέτες, το οποίο βρίσκεται επίσης υπό εξέλιξη.
Θα καίει λιγότερο από δικύλινδρο και με απόδοση τετρακύλινδρου
Η εξέλιξη του κινητήρα V3 υπογραμμίζει τη δέσμευση της Honda στη συνεχή καινοτομία και στην ανάπτυξη λύσεων που συνδυάζουν την απόδοση με την περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Η Honda υπόσχεται πως ο πρωτοποριακός αυτός κινητήρας θα έχει κατανάλωση χαμηλότερη από έναν I2 μεσαίου κυβισμού της εταιρείας και αν καίει λιγότερα από την NC 750 X θα μείνουμε πράγματι με ανοιχτό το στόμα. Ταυτόχρονα υπό συνθήκες θα έχει απόδοση εφάμιλλη ενός τετρακύλινδρου εν σειρά. Η εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο, ενσωματώνοντας τεχνολογίες που εξισορροπούν την ισχύ, την αποδοτικότητα και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ο νέος κινητήρας αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά την κατεύθυνση του σχεδιασμού των μελλοντικών μοτοσυκλετών, ενισχύοντας τη θέση της Honda στην παγκόσμια αγορά.