LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο πιρούνι, βελτιωμένα φρένα.

Ευκολότερη η ρύθμιση του πιρουνιού.

Πλαίσιο / αναρτήσεις / φρένα: Ελεγχόμενα & άνετα

Το αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών του Versys 650 παρέμεινε ως είχε, όπως και η γεωμετρία, με τη μοτοσικλέτα να διαθέτει μεταξόνιο 1.415 χιλιοστών, διατηρώντας την ευελιξία του προηγούμενου μοντέλου. Νέο είναι το ανάποδο πιρούνι 41 χιλιοστών της Showa, με χωριστές λειτουργίες σε κάθε καλάμι -προφόρτιση στο αριστερό, και απόσβεση στο δεξί. Μάλιστα η Kawasaki αναφέρει πως τα καλάμια είναι μακρύτερα κατά 25 χλστ. για μεγαλύτερη ακαμψία, δίχως να επηρεάζεται η διαδρομή του πιρουνιού. Νέες είναι όμως και οι ρυθμίσεις τόσο του πιρουνιού, όσο και του πίσω μονού, παράλληλα τοποθετημένου αμορτισέρ, με στόχους την ευελιξία αλλά και την άνεση. Πανεύκολες είναι πλέον οι ρυθμίσεις, καθώς από τη μία στο πιρούνι δεν χρειάζεται να ρυθμίζεις την απόσβεση 2 φορές, μία σε κάθε καλάμι, αλλά και πίσω, το ξεχωριστό ρεζερβουάρ της προφόρτισης κάνει τη ρύθμιση παιχνιδάκι. Στα φρένα, οι δίσκοι των 300 χλστ. μπροστά διαθέτουν νέες διπίστονες δαγκάνες, ενώ η νέα πάστα στα τακάκια έχει σχεδιαστεί να προσφέρει δυνατότερο αρχικό δάγκωμα, σύμφωνα με την Kawasaki. Αναθεωρημένη είναι και η τρόμπα του φρένου μπροστά, για καλύτερο έλεγχο και αυξημένη δύναμη. Πίσω ο δίσκος μεγάλωσε από τα 220 στα 250 χλστ. ενώ νέα είναι και η πίσω δαγκάνα, και αναθεωρημένη η τρόμπα, με στόχο επίσης τον καλύτερο έλεγχο. Νέα όμως είναι και η μονάδα του ABS (σημειωτέον πως το σύστημα δεν διαθέτει επιλογή απενεργοποίησης), ελαφρύτερη και με μικρότερες διαστάσεις, καταλαμβάνοντας λιγότερο χώρο.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ