Το ΝΜΑΧ μας εντυπωσίασε ευχάριστα στην πρώτη αυτή επαφή που είχαμε μαζί του. Οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν πραγματικό παιχνίδι για όλα τα μεγέθη αναβατών, ενώ θα αριστεύσει στο αστικό κέντρο, έχοντας δύναμη και δυνατότηες να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές διαδρομές. Διαθέτει ότι μπορεί να επιθυμήσει κανείς για τις καθημερινές αστικές του μετακινήσεις, με δυνατό, προηγμένο, αλλά και οικονομικότατο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, premium ποιότητα κατασκευής, χώρους και ανέσεις, άριστο σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, τροχούς 13 ιντσών που παρέχουν μέγιστη ευελιξία, ενώ έχει και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό του! Αν θέλετε ένα premium μικρό scooter πραγματικό αστικό πορθητή, σε πραγματικά δελεαστική τιμή (θυμίζουμε στα 2.850 ευρώ!), το NMAX είναι μια πραγματικά αξιόλογη, ντιζαινάτη και χρηστική λύση που κάνει τη διαφορά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
125 |
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
|
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
6,6 |
|
Βάρος
γεμάτο (kg) |
127 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
90 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-13’’ |
|
Ελαστικό
Π |
130/70-13’’ |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.350 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
765 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Υ |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
_ |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
_ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr