Μπορεί σε κυβισμό το νέο YZF-R3 να μπαίνει ανάμεσα σε R6 και R125, όμως στην αισθητική του είναι πολύ πιο φιλικό, πιο καθημερινό και λιγότερο sport, ακόμα και από τον μικρό, εξαγριωμένο αδελφό των 125 κυβικών! Από την πρώτη κιόλας ματιά, καταλαβαίνει κανείς πως εδώ δεν έχουμε έναν απευθείας ανταγωνιστή του RC 390, καθώς απουσιάζουν τα premium sport χαρακτηριστικά (ανάποδο πιρούνι, ακτινική 4πίστονη δαγκάνα, κ.α.) που απαντώνται στη μοτοσικλέτα της ΚΤΜ. Αντίθετα, από ότι φαίνεται, η Yamaha θεωρεί το Ninja 300 ως πιο άμεσο ανταγωνιστή, και πάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα βασίστηκε (τα 2 μοντέλα έχουν εξαιρετικές ομοιότητες), για να παρουσιάσει την δική της “βελτιωμένη πρόταση”. Συμβατικό πιρούνι, συμβατική δαγκάνα, ατσάλινο πλαίσιο deltabox, ατσάλινο ψαλίδι, πίσω ελαστικό με ψηλότερο προφίλ, όχι ακραίο sport design. Από την άλλη πλευρά, το R3 είναι σαφώς πιο επιθετικό από το Honda CBR300R. Διπλοί προβολείς σε κλασικό YZF στιλ, με τον αεραγωγό της μέσης να θέλει να θυμίσει το Ram-Air των R6 & R1, και με ένα τρίτο, μικρότερο φωτιστικό σώμα στο κέντρο της μάσκας. Sport εμφάνιση στους αλουμινένιους τροχούς, ανασηκωμένη ψηλή ουρά και μικρή σέλα συνεπιβάτη που σε πείθουν για τις... supersport καταβολές της μοτοσικλέτας. Πολύ καλή είναι η ποιότητα κατασκευής, η συναρμογή και η βαφή του R3.
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr