Ολοκαίνουργιος είναι ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321 κ.εκ. 321 κυβικά είπατε; Περίεργος κυβισμός; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς το Ninja 300. Είκοσι ένα περισσότερα κυβικά βγάζουν εύκολα λίγη παραπάνω ιπποδύναμη. Η συμπίεση του 11.2:1 είναι πολύ μικρότερη από του RC, και ελαφρώς μεγαλύτερη από του Ninja, και οι 42 ps (41,44 hp) ξεπερνούν τον αντίπαλο, έστω και για λίγο. Τα ελαφριά πιστόνια είναι σφυρήλατα, αλουμινένια, με τις μπιέλες να έχουν υποστεί κατεργασία σκλήρυνσης. Οι DiaSil κύλινδροι χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε δικύλινδρο κινητήρα από τη Yamaha, με τη συγκεκριμένη διαδικασία χύτευσης να προσφέρει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, μειωμένο βάρος και μικρότερη κατανάλωση λιπαντικού. Όπως στους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες, ο κινητήρας διαθέτει κυλίνδρους με offset τοποθέτηση, προσφέροντας λιγότερες τριβές, και αυξημένες επιδόσεις. Ο ελαφρύς στρόφαλος των 180 μοιρών επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει ελεύθερα στροφές, προσφέροντας δυνατές επιταχύνσεις, και άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες. Το κοντό 2 σε 1 τελικό θυμίζει εκείνο του R6, ενώ είναι τοποθετημένο κοντά στο κέντρο μάζας της μοτοσικλέτας για καλύτερη συγκέντρωση μαζών, που οδηγεί σε μεγαλύτερη ευελιξία. Φυσικά διαθέτει τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Το R3 διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, αλλά και ένα ελαστικό παρέμβυσμα στον κινητήρα, μαζί με 3 ακόμη σταθερά, για μειωμένους κραδασμούς. Η Yamaha αναφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, και διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε... 42.000 χλμ!
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
Yamaha XMAX 300 Tech MAX τώρα με δώρο keyless βαλίτσα αξίας 920 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.