LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμβατική και οικονομική λύση το πλαίσιο, κάνει άριστα όμως τη δουλειά του, δίνοντας ενιαία, συγκροτημένη αίσθηση στο R3.

Αίσθηση και δύναμη στα φρένα και στάνταρ ABS. Δυστυχώς το τελευταίο ΔΕΝ απενεργοποιείται. Συμβατικό πιρούνι που αποδίδει όμως καλά.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

τι, κατασκευασμένο από ατσάλι και όχι από αλουμίνιο -ίσως το δεύτερο να ανέβαζε κι άλλο την τιμή, ενώ ατσάλινο είναι και το ασύμμετρο ψαλίδι. Οι σωλήνες του πλαισίου έχουν διάμετρο 35 χλστ., με τον κινητήρα να αποτελεί φέρων τμήμα του πλαισίου. Το βάρος των 169 γεμάτων κιλών είναι στα πρότυπα της κατηγορίας, ενώ το μεταξόνιο των 1.380 χλστ. παρέχει ευελιξία δίχως να αφαιρεί τίποτα από τη σταθερότητα του R3 ακόμα και σε κίνηση κοντά στην τελική του. Η Yamaha μιλάει για αναλογία βάρους σχεδόν 50/50, γεγονός που χαρίζει προβλέψιμη συμπεριφορά και καλό κράτημα. Στα πρότυπα που είχε εισάγει το R1 κινείται και το R3, όσον αφορά στο μακρύ (573 χλστ.) ψαλίδι που χρησιμοποιεί, αλλά και στην αναλογία ψαλιδιού/μεταξονίου που είναι ίδια με του R1. Με αυτό τον τρόπο, μικρότερη είναι η μεταβολή της γεωμετρίας σε επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις και στροφές, προσφέροντας καλύτερο κράτημα και πιο αποδοτική μεταφορά της δύναμης στον πίσω τροχό. Το συμβατικό, μη ρυθμιζόμενο πιρούνι των 41 χλστ. tης Kayaba είναι σαφώς πιο χοντρό από του Ninja, ενώ έχει διαδρομή 130 χλστ. Πίσω, βρίσκουμε ένα μονό αμορτισέρ τύπου Monocross -και αυτό της Kayaba- με διαδρομή 125 χλστ. με ρύθμιση προφόρτισης σε 7 θέσεις. Οι δεκάμπρατσοι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών διαθέτουν όμορφο sport design, και ελαστικά Pilot Street από την Michelin. Στον τομέα της πέδησης, το  R3 έρχεται εξοπλισμένο με ένα δίσκο 298 χλστ. μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα, και με ένα ακόμη δίσκο 220 χλστ. πίσω. Το ABS βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ δυστυχώς δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ