Ολοκαίνουργιος είναι ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321 κ.εκ. 321 κυβικά είπατε; Περίεργος κυβισμός; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς το Ninja 300. Είκοσι ένα περισσότερα κυβικά βγάζουν εύκολα λίγη παραπάνω ιπποδύναμη. Η συμπίεση του 11.2:1 είναι πολύ μικρότερη από του RC, και ελαφρώς μεγαλύτερη από του Ninja, και οι 42 ps (41,44 hp) ξεπερνούν τον αντίπαλο, έστω και για λίγο. Τα ελαφριά πιστόνια είναι σφυρήλατα, αλουμινένια, με τις μπιέλες να έχουν υποστεί κατεργασία σκλήρυνσης. Οι DiaSil κύλινδροι χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε δικύλινδρο κινητήρα από τη Yamaha, με τη συγκεκριμένη διαδικασία χύτευσης να προσφέρει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, μειωμένο βάρος και μικρότερη κατανάλωση λιπαντικού. Όπως στους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες, ο κινητήρας διαθέτει κυλίνδρους με offset τοποθέτηση, προσφέροντας λιγότερες τριβές, και αυξημένες επιδόσεις. Ο ελαφρύς στρόφαλος των 180 μοιρών επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει ελεύθερα στροφές, προσφέροντας δυνατές επιταχύνσεις, και άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες. Το κοντό 2 σε 1 τελικό θυμίζει εκείνο του R6, ενώ είναι τοποθετημένο κοντά στο κέντρο μάζας της μοτοσικλέτας για καλύτερη συγκέντρωση μαζών, που οδηγεί σε μεγαλύτερη ευελιξία. Φυσικά διαθέτει τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Το R3 διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, αλλά και ένα ελαστικό παρέμβυσμα στον κινητήρα, μαζί με 3 ακόμη σταθερά, για μειωμένους κραδασμούς. Η Yamaha αναφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, και διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε... 42.000 χλμ!
8+1 ηλεκτρικά scooter που φτάνουν τα 75χλμ/ω
Με 105χλμ/ω τελική και 120km αυτονομία το νέο Zero Neutrino
Γιατί όταν οδηγούμε αυτοκίνητο αλλάζουμε νοοτροπία;
Test LS2 Infinity II Carbon: Το μοναδικό ανθρακονημάτινο jet με 4 κελύφη
Honda NSR500V του 1997 δημοπρατήθηκε και πουλήθηκε σε τιμή-σοκ!
Νέος τιμοκατάλογος Kawasaki 2025 - Το Versys 1100 με 15 χιλιάρικα
Ξανά στο 1ο σκαλί του βάθρου Cerutti και Aprilia στο Africa Eco Race
Achaia Moto Θανόπουλος: 30 χρόνια στο πλευρό του αναβάτη
Νέος Κ.Ο.Κ.: Ξανακύλησες; Θα το πληρώσεις διπλά και τριπλά.
Voge DS525X: Premium περιφερειακά και τεχνολογία στη μεσαία κατηγορία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr