Μικρές αλλά ουσιαστικές είναι οι βελτιώσεις στην εργονομία του NC750X με στόχο τα ακόμη υψηλότερα επίπεδα χρηστικότητας. Οι βελτιώσεις ξεκινούν από την νέα μεγαλύτερη και ψηλότερη κατά 70 χλστ. ζελατίνα.
Η ζελατίνα φέρει “αυτάκια” στο πάνω μέρος για εξομάλυνση του αέρα αλλά και αεραγωγό χαμηλά για να εξαφανίζει το φαινόμενο της υποπίεσης. Καλά είναι τα νέα όσον και για τον γνωστό αποθηκευτικό χώρο στο “ρεζερβουάρ” που μεγάλωσε κατά ένα λίτρο, φτάνοντας συνολικά τα 22.
Παράλληλα το καπάκι του φέρει πλέον “ράγες” με εγκοπές για την τοποθέτηση tank bag και από κάτω τέσσερις γάντζους για να μπορείτε να δένετε με χταπόδι τα αντικείμενα που τοποθετείτε πάνω του, σε περίπτωση που αυτό χρειάζεται. Ο πίνακας πληροφοριών είναι ολοκαίνουριος. Πέρα από τα βασικά, πληροφορεί τον αναβάτη για την κατανάλωση, τα έξτρα θερμαινόμενα γκριπ αλλά και τις ρυθμίσεις για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ένας νεωτερισμός για τα δεδομένα της Honda είναι η δυνατότητα να επιλέξετε οχτώ διαφορετικά χρώματα για το στροφόμετρο! Η μπάρα μπορεί επίσης να αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις ρυθμίσεις στο DCT κιβώτιο αλλά και με τον τρόπο οδήγησής (επιλογές ECO και SHIFT), ενώ μπορείτε να καταχωρήσετε το δικό σας μήνυμα που θα σας καλωσορίζει όταν θα γυρνάτε το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη!
Στον τομέα της εργονομίας, πέρα από την ψηλότερη ζελατίνα, δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές. Η θέση οδήγησης είναι άνετη το τιμόνι είναι αρκούντως φαρδύ για να προσφέρει καλό μοχλό με χαμηλές αλλά και υψηλότερες ταχύτητες και η σέλα, με το ποιοτικό αφρώδες, συνδυάζει σε υψηλό βαθμό την άνεση με την ευκολία πρόσβασης στο έδαφος με το ύψος της να ανέρχεται στα 830 χλστ.