Η σούπερ οικονομική, στη χρήση, μοτοσυκλέτα της Honda βελτιώθηκε στα σημεία, ωρίμασε ακόμα περισσότερο και ήρθε ακόμη πιο κοντά στις προτιμήσεις των αναβατών, αφού όλες οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν έγιναν κατόπιν απαίτησης των τελευταίων. Τα ίδια ισχύουν φυσικά και για το Integra. Νέο, πιο δυναμικό look, βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, πιο ευχάριστη συμπεριφορά και ένα ακόμη καλύτερο DCT συνθέτουν την εικόνα των δύο Ιαπωνικών μοντέλων, η οποία συμπληρώνεται από την υψηλότατη ποιότητα κατασκευής και την λογική τιμή απόκτησης. NC750X και Integra παρουσιάζονται ακόμη πιο έτοιμα στο να σας προσφέρουν οικονομία, άνεση και χρηστικότητα στην καθημερινότητά σας. Είστε έτοιμοι να δεχτείτε αυτή την προσφορά;
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
77x80 |
Συμπίεση
(:1) |
10,7 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
54/6.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14,1 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου
διαμάντι |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
153,5 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.230 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.535 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
830 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y /Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
-/Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
N |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/N |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Πτώση στην κατανάλωση αλκοόλ στα νυχτερινά μαγαζιά λόγω αλκοτέστ!
SYM VF 125: Με κατανάλωση 2,2λτ/100χλμ βάζεις μέσα τα πρατήρια!
Keeway Vieste 125 E5+: Επιστρέφει ανανεωμένο, τεχνολογικά πληρέστερο και ακόμα πιο πρακτικό!
Υδρόψυκτα Α2 Scrambler με 19 ιντσών τροχό εμπρός
Voge 300 Rally 2025: Με νέο κινητήρα Euro5+ και στοχευμένες αναβαθμίσεις
Kymco AK575 Premium 2025 : Με νέο κινητήρα και premium εξοπλισμό!
Kymco X-Town ST 250 2025: Το νέο 250άρι scooter έρχεται στην Ελλάδα
Omo X : Ηλεκτρικό scooter με τεχνητή νοημοσύνη πάει χωρίς αναβάτη!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025