Oversize kit εμπρός φρένου για Yamaha TMAX 530 και TMAX 560 από την Braking
|

Αύξηση διαμέτρου και αναβάθμιση αίσθησης φρένου
Δοκιμασμένη τεχνολογία από τους αγώνες για τα Scooter μας
Ομοιόμορφες διαστολές και ταχύτερη ψύξη για καλύτερο φρενάρισμα
Υψηλές απαιτήσεις για αστικές «πίστες»
Αύξηση διαμέτρου και αναβάθμιση αίσθησης φρένου
Ένα πλήρες σετ αναβάθμισης του εμπρός συστήματος πέδησης, με Oversize πλευστούς δίσκους 320mm (αύξηση 19,85% από τους εργοστασιακούς 267mm) τύπου Μαργαρίτα, οικολογικά τακάκια και όλα τα απαραίτητα για την εγκατάσταση τους (αποστάτες, βίδες) προσφέρει η ιταλική εταιρεία Braking για τα μοντέλα Yamaha TMAX 530 (2012-2019) και TMAX 560 (2020-2024) αυξάνοντας όχι μόνο την συνολική δύναμη πέδησης αλλά και την αίσθηση πληροφόρησης που μεταφέρεται στην δεξιά μανέτα του Mega Scooter, λόγω της αυξημένης διαμέτρου των δίσκων. Το πλήρες σετ αναβάθμισης προσφέρεται στην τιμή των 728,15 ευρώ.
Δοκιμασμένη τεχνολογία από τους αγώνες για τα Scooter μας
H σειρά πλευστών δίσκων SK2 της Braking είναι εξελιγμένη και δοκιμασμένη στις σκληρές συνθήκες των αγώνων μοτοσυκλέτας, όπου μέσα σε μία πενταετία, κατόρθωσαν να αποσπάσουν 7 παγκόσμιους τίτλους χάρη σε καινοτομίες όπως τα επανασχεδιασμένα κέντρα με 9% μείωση βάρους που συμβάλουν στην καλύτερη συμπεριφορά, την αυξημένη πρόσφυση επιφανειών για πιο έντονο αρχικό δάγκωμα και την αυξημένη επαγωγή θερμότητας από τις οπές και επιφάνειες του δίσκου που επιτρέπει τα σταθερά επίπεδα απόδοσης πέδησης σε κάθε συνθήκη.
Ομοιόμορφες διαστολές και ταχύτερη ψύξη για καλύτερο φρενάρισμα
Ο σχεδιασμός τόσο της εσωτερικής όσο και της εξωτερικής διαμέτρου των δίσκων που δεν καμπυλώνουν πλέον τις ακμές επιτρέπει την καλύτερη δυνατή ακτινική διαστολή των δίσκων κατά την λειτουργία σε ακραίες συνθήκες και θερμοκρασίες . Επανασχεδιασμένα και τα διάτρητα μοτίβα των δίσκων με μεγάλα διαγώνια κενά να αντικαθιστούν τις κυκλικές οπές συνεισφέροντας έτσι τόσο στην ταχύτερη και πιο ομοιόμορφη ψύξη των δίσκων, όσο και στην διαδικασία ανανέωσης της εξωτερικής στιβάδας των υλικών τριβής για να παρέχεται πάντα η απαιτούμενη δύναμη πέδησης.
Ιδανικό κιτ για τις υψηλές απαιτήσεις του αστικού κλοιού
Παρότι οι αστικές συνθήκες κίνησης διαφέρουν από τις αγωνιστικές αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι λιγότερο απαιτητικές. Μπορεί οι δυνάμεις που ασκούνται στους δίσκους κατά την αστική μετακίνηση να μην είναι τόσο μεγάλες καθώς οι ταχύτητες είναι σημαντικά χαμηλότερες, όμως η ροή του αέρα και κατ επέκταση η ψύξη να είναι επίσης χαμηλότερη. Παράλληλα η διάρκεια των φρεναρισμάτων είναι σημαντικά μεγαλύτερη, τα θερμικά σοκ είναι πολύ πιο συνήθη, και οι συνολικές συνθήκες λειτουργίας παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία, με τις απαιτήσεις να είναι υψηλές από το πρώτο φρενάρισμα.