Ο πίσω τροχός προέρχεται από Kawasaki ZXR 600 και είναι κατάλληλα τροποποιημένος για να ταιριάξει στο διαφορικό τής BMW. Προσέξτε το αμορτισέρ της Bitubo: υπάρχουν υποδοχές για να τοποθετηθεί είτε κάθετα είτε οριζόντια όπως τη συγκεκριμένη περίπτωση.

    Το μήλον της έριδος

    Οι μοτοσικλέτες της BMW αποτελούν ιδανικούς καμβάδες πάνω στους οποίους επιδίδονται σε εκτεταμένες τροποποιήσεις, οι απανταχού customizers ανά τον κόσμο. Στη δική μας περίπτωση το σημείο εκκίνησης είναι μια Κ75 S του 1985 με κινητήρα 740 κυβικών απόδοσης 75 ίππων στις  8.500σ.α.λ και 6,9 κιλών ροπής στις 6.750σ.αλ. Το τρικύλινδρο μοτέρ έχει την ίδια διάμετρο και διαδρομή με το Κ100, αλλά  με μεγαλύτερο χρονισμό βαλβίδων και αυξημένο λόγο συμπίεσης στο 11.0:1. Επίσης, οι θάλαμοι καύσης επανασχεδιάστηκαν, η πολλαπλή εισαγωγής κόντυνε, το σύστημα εξάτμισης επανασχεδιάστηκε και αντικραδασμικός άξονας έκανε τον κινητήρα πιο ομαλό. 


    Ο Κος Νεκτάριος έχει εμπειρία 40 και πλέον ετών, πάνω στις χειροποίητες κατασκευές. Διαθέτει δίπλωμα μηχανικού με γνώσεις στις πολυεστερικές και ηλεκτρολογικές κατασκευές, ενώ παράλληλα φέρει πιστοποίηση από διεθνή οίκο αξιολόγησης για ελασματουργικές κατασκευές και αντοχές μετάλλων. Ξεκινώντας μια δημιουργία, η οποία ήταν σκέτη πρόκληση, αφού  γνώριζε ότι η μία τροποποίηση μπορεί να ακυρώνει κάποια άλλη, κατάφερε να ολοκλήρωσε το έργο του, χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και βασιζόμενος στην ουσία, σε ένα κινητήρα και ένα πλαίσιο. Περνώντας από πολλά ενδιάμεσα στάδια, στα οποία δοκιμάστηκαν bobber και café racer προφίλ, τελικά επιλέχθηκε η λύση της Streetfighter κατασκευής, με γνώμονα τον καλύτερο χειρισμό και την βέλτιστη οδική συμπεριφορά,  κάτι που επιβεβαιώνεται και στο δρόμο.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ