Η ανασηκωμένη ουρά είναι εμπνευσμένη από Yamaha R6. Τέσσερις σειρές Led τοποθετημένες αλά Agusta, εκτελούν χρέη πίσω φαναριού.

Ένα λιτό στρογγυλό πολυόργανο φροντίζει για τις απαραίτητες ενδείξεις και ταιριάζει με το streetfighter προφίλ της κατασκευής. Special feature: Μπροστά από τον αναβάτη, έχει τοποθετηθεί ο διακόπτης εκκίνησης καθώς και μερικές χρήσιμες προειδοποιητικές λυχνίες.

Η συνταγή από το μενού των υλικών

Το μπροστινό σύστημα με το ανεστραμμένο πιρούνι είναι ευγενική χορηγία από Kawasaki ΖΧR 600, ενώ από ZZR προέρχονται οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων. Για να ταιριάξουν οι δίσκοι έχουν φτιαχτεί αποστάτες από αεροπορικό αλουμίνιο. Χειροποίητα είναι τα carbon καλύμματα στις μπουκάλες, στο εσωτερικό των οποίων βρίσκονται τα φλας.  Οι τιμονόπλακες έχουν φαρδύνει κατά 60 χιλιοστά και στην κάτω πλάκα έχει τοποθετηθεί σταμπιλιζατερ. Το εμπρός φανάρι είναι χειροποίητο και στο πάνω μέρος του, φωλιάζει μια ζελατίνα από Yamaha YZR. Οι βάσεις του τιμονιού είναι από αεροπορικό αλουμίνιο και έχουν σχήμα πιστονιού, ενώ το τιμόνι είναι από χάλυβα πάχους 30 χιλιοστών. Όμορφη λεπτομέρεια, οι bar end καθρέπτες. Το ρεζερβουάρ καυσίμων προέρχεται από Kawasaki Eliminator, φαρδύτερο κατά 80 χιλιοστά για να καλύψει τις ανάγκες του Κ75. Έχει τοποθετηθεί φλοτέρ και έχει γίνει πλαστικοποίηση εσωτερικά και εξωτερικά με εποξικά υλικά, ανθεκτικά στα καύσιμα. 

Η αντλία βενζίνης αλλάχτηκε με μια μεγαλύτερη και έχει τοποθετηθεί εξωτερικά. Στην πάνω περιοχή του ρεζερβουάρ και μπροστά στον αναβάτη, έχει τοποθετηθεί ο διακόπτης εκκίνησης καθώς και μερικές χρήσιμες προειδοποιητικές λυχνίες. Το υποπλαίσιο έχει ενισχυτική γέφυρα πάχους 10 χιλιοστών  και η ανασηκωμένη ουρά είναι αντίγραφο από Yamaha R6. 4 ταινίες Led σε στιλ Agusta, παίζουν το ρόλο του πίσω φαναριού. Συνεχίζουμε με το πίσω μέρος όπου βρίσκουμε , το carbon φτερό της ουράς και ένα αμορτισέρ Βitubo με δυνατότητα είτε κάθετης είτε οριζόντιας διάταξης. Ο πίσω τροχός πήρε πόδι και στη θέση του τοποθετήθηκε από Kawasaki ZXR 600, κατάλληλα  τροποποιημένος για να ταιριάξει στο διαφορικό τής BMW. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 160/55/17 μπροστά (!) και 180/50/17 πίσω. Οι λαιμοί της εξάτμισης είναι τυλιγμένοι με υαλοταινία για τη διατήρηση των κατάλληλων θερμοκρασιών και το τελικό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο με έξτρα διαμέρισμα  σιγαστήρα, για να μην ξυπνούν οι γείτονες. 

Τα ηλεκτρικά δημιουργούσαν προβλήματα, όμως ο Κος Νεκτάριος παρενέβη, κατασκευάζοντας μια πλεξούδα στην οποία συνέδεσε τον πίνακα οργάνων με το bep3 και το gadjet για τον έλεγχο των στροφών του κινητήρα. Επιπλέον έφτιαξε καλωδίωση για τα έξτρα Led που τοποθετήθηκαν. Το κουστούμι είναι όλο κατασκευασμένο από πολυεστέρα και f lait, εξαιτίας του χαμηλό βάρος που έχει και είναι βαμμένο σε military μεταλλικό ασημί, περασμένο με  5 χέρια ματ βερνίκι. Τα λογοτυπα και τα στεφάνια τροχών, έχουν περαστεί με  Glow blue liquid glass.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ