Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
  • Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
  • Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
  • Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
  • Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
  • Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure
  • Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure

Πως μπορεί να είναι το νέο BMW R 1300 GS Adventure

Θα αποκτά το αυτόματο κιβώτιο ASA;
Στα 271 κιλά πιθανότατα το βάρος της πλήρης υγρών
Πιο ψηλό θα είναι φυσικά από το απλό
Θα παρουσιαστεί πριν την λήξη του έτους

Θα αποκτά το αυτόματο κιβώτιο ASA;

Η BMW κατοχύρωσε το όνομα της νέας R1300 Adventure. Μεταξύ των καινοτομιών που θα αποκτά, θα είναι πιθανότατα το πολυαναμενόμενο νέο αυτόματο κιβώτιο που αναπτύσσει η BMW και ονομάζει ASA, ένα ακρωνύμιο για τις λέξεις Automatic Shift Assistant. Περισσότερες πληροφορίες για την ευρεσιτεχνία της BMW μπορείτε να δείτε εδώ. Ένα αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται ιδανικά με μία ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων, πόσο μάλλον στις περιπτώσεις που ο αναβάτης θα χρειαστεί να περάσει από χωμάτινες διαδρομές. Η επιλογή ενός χειροκίνητου συμπλέκτη θα υπάρχει φυσικά, ενώ είναι πιθανό να προστεθεί το ASA και σαν επιλογή στον προαιρετικό εξοπλισμό του R 1300 GS αν και δεν έχει ανακοινωθεί κάτι τέτοιο από την εταιρεία.
 

Στα 271 κιλά πιθανότατα το βάρος της πλήρης υγρών

Όσον αφορά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, δεν θα υπάρξουν διαφορές, με τον δικύλινδρο Boxer κινητήρα να αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 ίππων στις 7.750 σαλ και ροπή 150 Nm στις 6.500 σαλ. Εφόσον θα έχει αυξημένο βάρος λόγω του εξοπλισμού της, θα μειωθεί πιθανότατα λίγο η τελική της ταχύτητα. Σύμφωνα με τα δεδομένα των προτύπων έγκρισης, το μοντέλο Adventure της GS θα βαρύνει κατά 21 κιλά σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο, φτάνοντας τα 271 κιλά πλήρης υγρών. Παρόλα αυτά η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ δεν έχει ανακοινωθεί. Εάν η BMW ακολουθήσει την τρέχουσα τακτική της με την αύξηση του ρεζερβουάρ κατά 10 λίτρα από το απλό στο Adventure μοντέλο, τότε το R 1300 GS Adventure θα αποκτά χωρητικότητα 29 λίτρων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πιο ψηλό θα είναι φυσικά από το απλό

Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας έχει μειωθεί σημαντικά σε σχέση με αυτό της R 1250 GS. Το 1300 Adventure βέβαια έχει 4 χλστ μικρότερο μήκος από την απλή έκδοση, ενώ είναι σημαντικά ψηλότερο στα +162 χλστ. Αυτό συμβαίνει φυσικά λόγω των μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεων αλλά και στο διαφορετικό μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας, όπως επίσης και της ψηλότερης ζελατίνας πιθανότατα. Έτσι ψηλώνει αυτόματα και το ύψος της σέλας, αλλά προς το παρόν δεν γνωρίζουμε κατά πόσο. Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες μεγάλες adventure μοτοσυκλέτες αποκτούν 21 ιντσών τροχό εμπρός η BMW διατηρεί τον 19αρη μπροστινό και στην Adventure έκδοση, αλλά με ακτινωτούς τροχούς και όχι από χυτό αλουμίνιο όπως στην στάνταρ έκδοση.
 

Θα παρουσιαστεί πριν την λήξη του έτους

Η νέα R 1300 GS Adventure θα παρουσιαστεί πιθανότατα πριν το τέλος του 2024, στην Έκθεση της Κολωνίας, ή ακόμα και το καλοκαίρι στο BMW Motorrad Days, που θα πραγματοποιηθεί στο Garmisch την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου. Δεν γνωρίζουμε ποιά θα είναι η τιμή του, αλλά όντας σίγουρα πιο υψηλή από αυτή του απλού μοντέλου θα κοστίζει πάνω από 21.000 ευρώ.