CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων
  • CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων

CFMOTO 1250 TR-G: Με κινητήρα LC8 V-twin και απόδοση 142 ίππων

Η CFMOTO μπαίνει δυναμικά στη κατηγορία Sport Touring
CFMOTO με κινητήρα ΚΤΜ
Το 1250 TR-G διαθέτει ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών
Μία άφιξη που περιμένουμε τουλάχιστον δύο χρόνια

Η CFMOTO μπαίνει δυναμικά στη κατηγορία Sport Touring

Μπορεί, αισθητικά να αντλεί πολλές επιρροές από τη BMW R 1250 RT, με την οποία θα ήθελε να ανταγωνιστεί, αλλά ο κινητήρας βασίζεται στον KTM LC8 V-twin.  Αρχικά, δεν γνωρίζουμε αν θα φτάσει στην Ευρώπη, αλλά θα μπορούσε να αναζωογονήσει την κατηγορία των touring. Στην Κίνα κατασκευάζουν κυρίως σκούτερ. Αυτή είναι μια καλά εδραιωμένη κατηγορία στη Δύση, αποτέλεσμα της πραγματικότητας που υπήρχε μέχρι πριν από περίπου δέκα χρόνια, αλλά σιγά σιγά υποχωρεί, διότι αναγκάζονται να πλησιάσουν τα πρότυπα των ευρωπαϊκών και ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Η 1250 TR-G της CFMOTO είναι ένα σαφές παράδειγμα αυτής της αλλαγής κατεύθυνσης.
 

CFMOTO με κινητήρα ΚΤΜ

Πέρα από τις υπερκατασκευές που θυμίζουν έντονα τη γερμανική μοτοσυκλέτα, η 1250 TR-G προσφέρει περισσότερη ποιότητα απΆ ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ο κινητήρας προέρχεται, από τον KTM LC8 V-twin που τροφοδοτεί τη σειρά 1290 της ΚΤΜ . Δεν είναι απευθείας από την Αυστρία, έχει υποστεί αλλαγές στη διαδρομή του πιστονιού, στα 69,8 mm αντί για τα 71 mm, έτσι ώστε η πραγματική χωρητικότητα να έχει μειωθεί από 1.301 σε 1.279 cc.  Οι επιδόσεις είναι 142 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 12 κιλά ροπής στις 7.000 στροφές. Το κιβώτιο διαθέτει  6 σχέσεις ταχυτήτων. Η 1250 TR-G έχει ατσάλινο σκελετό και είναι εξοπλισμένη από επώνυμα εξαρτήματα, όπως η ανάρτηση Marzocchi και σύστημα φρένων της γνωστής εταιρείας  Brembo.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το 1250 TR-G διαθέτει ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών

Το νέο CFMOTO φοράει 17αρες ζάντες με μπροστινό ελαστικό 120/70 και πίσω 190/55. Το ρεζερβουάρ βενζίνης χωράει 23 λίτρα και το συνολικό βάρος είναι 305 kg. Η 1250 TR-G διαθέτει επίσης ένα πολύ ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών, που περιλαμβάνει ραντάρ, Cornering ABS, οθόνη TFT, εκκίνηση χωρίς κλειδί και ακόμα ένα υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα της JBL.
 

Μία άφιξη που περιμένουμε τουλάχιστον δύο χρόνια

Η CFMOTO 1250 TR-G, η οποία είναι μοτοσυκλέτα της αστυνομίας στην Κίνα, κοστίζει περίπου 110.000 γιουάν στη χώρα της, δηλαδή 14.000 ευρώ. Υπάρχει συζήτηση για την πιθανή άφιξή της στην Ευρώπη εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ήθελε να ανταγωνιστεί τη BMW R 1250 RT, η οποία κοστίζει τουλάχιστον 23.250 ευρώ. Η τιμή της 1250 TR-G, αν εισαχθεί στην Ευρώπη, σίγουρα θα είναι υψηλότερη από τα 14.000 ευρώ, αλλά πολύ χαμηλότερη από την RT.