Honda: Το ρετρό μοντέλο Cb 400 επιστρέφει
Honda: Το ρετρό μοντέλο Cb 400 επιστρέφει
  • Honda: Το ρετρό μοντέλο Cb 400 επιστρέφει
  • Honda: Το ρετρό μοντέλο Cb 400 επιστρέφει

Honda: Το ρετρό μοντέλο Cb 400 επιστρέφει

Ιστορική αναδρομή του Honda CB400 Super Four
Ο Γενικός Διευθυντής της Honda Μotor επιβεβαιώνει την ύπαρξη του νέου CB
Η νέα Honda CB κρατάει το διαχρονικό της στυλ και αλλάζει ριζικά τη “καρδία” του μοτέρ
Συζητήσεις για νέα έκδοση του CB1000R

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Ιστορική αναδρομή του Honda CB400 Super Four

Η Honda CB400 Super Four είναι μία μεσαίου μεγέθους γυμνή μοτοσικλέτα, η οποία πρωτοεμφανίστηκε από τη Honda το έτος 1992. Το 1999, το CB400SF υιοθέτησε το σύστημα Hyper VTEC, το οποίο έκλεινε δύο από τις τέσσερις βαλβίδες κάθε κυλίνδρου μέχρι τις 6,750 rpm, προσφέροντας έτσι καλύτερη οικονομία καυσίμου σε χαμηλές στροφές. Ωστόσο, η αλλαγή προφίλ των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές βελτίωνε την απόδοση χάρη στο μεγαλύτερο βύθισμα των βαλβίδων . Με το πέρασμα του χρόνου, το σύστημα εξελίχθηκε με τις εκδόσεις Hyper VTEC Spec II το 2002,  Spec III το 2004  και την έκδοση Revo το 2008, μέχρι και την πρόσφατη απόσυρσή του.
 

Ο Γενικός Διευθυντής της Honda Μotor επιβεβαιώνει την ύπαρξη του νέου CB

 Η Honda CB400 είναι ιστορικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας , φαίνεται έτοιμη να επιστρέψει σε μια εντελώς ανανεωμένη έκδοση. Την ύπαρξη του νέου CB επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Minoru Kato, Γενικός Διευθυντής της Διεύθυνσης Μοτοσυκλετών  της Honda Motor, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 2 Ιουλίου 2024 στο Meiji Kinenkan στο Τόκιο. Οι φήμες λένε ότι για την Ευρώπη, μπορεί να αυξηθεί ο κυβισμός της στα 500 κυβικά εκατοστά , μια κατηγορία πιο κατάλληλη για την ευρωπαϊκή αγορά, όπου οι μοτοσικλετιστές  που μπορούν να οδηγήσουν  με άδεια A2 είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και περιλαμβάνει κυρίως μοντέλα μεσαίας κατηγορίας.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η νέα Honda CB κρατάει το διαχρονικό της στυλ και αλλάζει ριζικά τη “καρδία” του μοτέρ

Σύμφωνα με πηγές από τη Χώρα που γεννήθηκε η μοτοσυκλέτα, Ιαπωνία, η μοτοσικλέτα θα διατηρήσει το ρετρό στυλ της με στρογγυλό φως και απαλές γραμμές,  μια εμφάνιση που τιμά τις ρίζες του μοντέλου . Επιπλέον , σύμφωνα με φήμες, κάτω από τον παραδοσιακό σχεδιασμό, θα υπάρχει ένας εντελώς νέος 4-κύλινδρος κινητήρας εξοπλισμένος με το σύστημα E-Clutch που επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη όποτε θελήσει ο εκάστοτε αναβάτης.
 

Συζητήσεις για νέα έκδοση του CB1000R

Παράλληλα με το CB400, υπάρχει επίσης συζήτηση για μια νέα έκδοση του CB1000R, η οποία σύμφωνα με το Young Machine θα μπορούσε να αποκτήσει τις γραμμές του CB1300. Αυτή η νέα ρετρό έκδοση θα βασίζεται στον κινητήρα των 999cc , τεσσάρων κυλίνδρων της CBR1000RR Fireblade και θα διαθέτει πολλές τεχνολογίες χάρη στην ηλεκτρονική μονάδα  όπου αναπτύχθηκε για το CB1000 Hornet. Πιο αναλυτικά, θα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες κινητήρα, πλήρη LED φωτισμός και ποιοτικές  αναρτήσεις, περιλαμβάνοντας πλήρως ρυθμιζόμενη 41mm Showa SFF-BP USD μπροστινή ανάρτηση και πίσω αμορτισέρ ρυθμιζόμενο της Showa. Από εκεί και πέρα, ο μόνος τρόπος να έχουμε περισσότερη σιγουριά είναι να περιμένουμε την επόμενη έκθεση της EICMA .