Δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί για την Ευρώπη, αλλά υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο, καθώς φαίνεται να μοιράζεται τεχνικά χαρακτηριστικά με την BMW C 400.
Όπως αναμενόταν και όπως υποδηλώνουν όλα τα ορατά εξαρτήματα, η τεχνική βάση του νέου QJMotor Hong 350 είναι αυτή της BMW C 400 . Διάφορα site αναφέρουν μεταξόνιο 156,5 εκ., ίδιο με τον Βαυαρό ξάδερφο, καθώς η ανάρτηση, το σχήμα της εξάτμισης και του ψαλιδιού φαίνεται να είναι πανομοιότυπα.
Ο κινητήρας, επομένως, θα πρέπει να είναι ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος 350 κ.εκ από τον οίκο του Μονάχου: το C 400 αποδίδει 34 ίππους και 35 Nm ροπής, αλλά δεν μπορούμε ακόμη να επιβεβαιώσουμε εάν θα ισχύουν τα ίδια και στο Hong 350 καθώς δεν δείχνει να έχει το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών του BMW, καθώς λείπει το traction control. Εφοδιάζεται με ακτινικές δαγκάνες προερχόμενες από την ByBre και ελαστικά Pirelli Angel Scooter 120/70 R15 για εμπρός και 150/70 R14 για πίσω.
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι
Στην ποδιά υπάρχουν 2 ντουλαπάκια για την αποθήκευση αντικειμένων και την φόρτιση συσκευών μέσω υποδοχών USB, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα θα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος και άλλα αξεσουάρ. Στάνταρ είναι επίσης ο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας, με το εύρος ρύθμισης να κυμαίνεται στα 10 εκατοστά, ενώ η σέλα έχει μεγάλη επιφάνεια και δείχνει να παρέχει καλή στήριξη στον σώμα του αναβάτη.
Full LED φωτισμός, TFT οθόνη και κάμερα καταγραφής
Το όνομα του νέου μοντέλου της QJ είναι Hong 350, αλλά δεν είναι γνωστό αν θα διατηρηθεί για ένα πιθανό λανσάρισμα του στην Ευρώπη. Από τις πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο παρατηρούμε τα φωτιστικά σώματα, συμπεριλαμβανομένων των φλας, να είναι full LED και για πίνακα οργάνων να χρησιμοποιείται μια έγχρωμη TFT οθόνη που συνδέεται με το smartphone. Μια κάμερα είναι τοποθετημένη στο μπροστινό μέρος για να καταγράφει όλα όσα συμβαίνουν στο δρόμο και ειδικά σε περίπτωση ατυχήματος, να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία (ακόμη δεν γίνονται αποδεκτά στα δικαστήρια όλων των χωρών) .
Μονοκύλινδρο με 34 ίππους
Full LED φωτισμός, TFT οθόνη και κάμερα καταγραφής
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι
Θα πρέπει να αρχίσουν να φοβούνται οι αντίπαλοι της κατηγορίας;