QJMotor SRK 800 RR: Ριζική αναβάθμιση με 23 επιπλέον ίππους και 261 χλμ/ώρα τελική
Εξέλιξη χάρη στη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport
Ελαφρύτερο πλαίσιο και μικρότερο μεταξόνιο για μεγαλύτερη ευελιξία
Τετρακύλινδρος κινητήρας 778 κ.εκ. με 123 ίππους και τελική 261 χλμ/ώρα
Ελαφρύτερη κατά 12 κιλά και βελτίωση της αναλογίας ίππων ανά κιλό
QJMOTOR: MTX125-Νέα έκδοση με CAMERA και TOP BOX
Εξέλιξη χάρη στη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport
Η QJMotor παρουσιάζει μια αξιοσημείωτη αλλαγή στρατηγικής με την εξέλιξη της SRK 800 RR, υιοθετώντας μια προσέγγιση που εστιάζει στις τεχνικές βελτιώσεις παρά στην επικοινωνιακή προβολή. Σε αντίθεση με την καθιερωμένη πρακτική εκτενών δελτίων τύπου για μικρές αλλαγές, η εταιρεία επιλέγει μια πιο ουσιαστική προσέγγιση. Μετά την αρχική έκδοση που ήδη συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 2024 με τον Raffaele De Rosa και την παρουσίαση στην EICMA 2024, η εταιρεία προχώρησε σε μια νέα, εξελιγμένη έκδοση του μοντέλου, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της στη συνεχή τεχνική βελτίωση.
Ελαφρύτερο πλαίσιο και μικρότερο μεταξόνιο για μεγαλύτερη ευελιξία
Οι σημαντικότερες τεχνικές αναβαθμίσεις εντοπίζονται στο πλαίσιο και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας. Το νέο πλαίσιο κατασκευάζεται πλέον από χυτό αλουμίνιο, αντικαθιστώντας την προηγούμενη ατσάλινη κατασκευή, ενώ διαθέτει αφαιρούμενο σωληνωτό υποπλαίσιο από ατσάλι. Το ψαλίδι, επίσης από χυτό αλουμίνιο, διαθέτει εκτεταμένη ενίσχυση και αντικατοπτρίζει την αγωνιστική έκδοση που χρησιμοποιείται στο WSPP. Η τροποποίηση του ψαλιδιού οδήγησε σε μείωση του μεταξονίου κατά 39 mm, επηρεάζοντας άμεσα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας και βελτιώνοντας την ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Τετρακύλινδρος κινητήρας 778 κ.εκ. με 123 ίππους και τελική 261 χλμ/ώρα
Η νέα έκδοση παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην απόδοση του κινητήρα, αποδεικνύοντας την εκτεταμένη εξέλιξη του μοντέλου. Συγκεκριμένα, ενώ η χωρητικότητα του κινητήρα παρέμεινε ίδια στα 778 κ.εκ., η ισχύς αυξήθηκε από τους 100 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. του αρχικού μοντέλου στους 123 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. Αυτή η βελτίωση υποδηλώνει εκτεταμένες τροποποιήσεις στα εσωτερικά μέρη του κινητήρα, αν και οι λεπτομέρειες των αλλαγών δεν έχουν δημοσιοποιηθεί. Η αύξηση των μέγιστων στροφών κατά 2.000 σ.α.λ. υποδεικνύει σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα διανομής και στα κινούμενα μέρη του κινητήρα. Η μέγιστη ταχύτητα ανακοινώνεται ότι σκαρφάλωσε από τα 220 χλμ/ώρα στα 261 χλμ/ώρα.
Ελαφρύτερη κατά 12 κιλά και βελτίωση της αναλογίας ίππων ανά κιλό
Καθοριστική βελτίωση παρατηρείται στο συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας. Η νέα SRK800RR 2025 ζυγίζει 202 κιλά, σημειώνοντας σημαντική μείωση 12 κιλών σε σύγκριση με την αρχική έκδοση των 214 κιλών. Αυτή η μείωση, σε συνδυασμό με την αυξημένη ιπποδύναμη, βελτιώνει σημαντικά το λόγο ισχύος προς βάρος, υποδηλώνοντας καλύτερες δυναμικές επιδόσεις για το νέο μοντέλο. Η συνολική βελτίωση των επιδόσεων αναμένεται να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της μοτοσυκλέτας τόσο στην πίστα όσο και στην αγορά.