Ένα από τα δύο μοντέλα παραγωγής, που η Aprilia έδειξε στην EICMA, ήταν και το ολοκαίνουργιο Shiver 900. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα η οποία λαμβάνει έναν σημαντικό "αέρα" ανανέωσης, γίνεται ισχυρότερη αλλά και ομορφότερη και εμείς έχουμε να δηλώσουμε ότι μας φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
Το naked μοντέλο της Aprilia ανεβαίνει σε κυβισμό αγγίζοντας πλέον τα 900 κ.εκ. Ο κινητήρας του μοντέλου είναι πλήρως καινούργιος και έχει απόδοση 95 ίππων και 9 kgm ροπής. Η υπερκατασκευή της μοτοσυκλέτας είναι εντελώς ανανεωμένη και το Shiver 900 φέρει νέα καλύμματα ρεζερβουάρ καυσίμου, πλευρικά και πίσω πλαστικά και εμπρός φτερό.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, οι τροχοί, το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ και τα καπάκια των κυλινδροκεφαλών είναι βαμμένα σε κόκκινο χρώμα, ενώ εντελως νέος είναι ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι τεχνολογίας TFT. To μοντέλο θα έχει διαθέσιμο, στον προαιρετικό εξοπλισμό του, το σύστημα AMP, το οποίο μπορεί να συγχρονίσει τον πίνακα οργάνων του Shiver με το smartphone του αναβάτη. Το μοντέλο θα φέρει επίσης σύστημα Traction Control.
Ο νέος κινητήρας έχει αυξημένη διαδρομή εμβόλων, που θα αυξάνει σημαντικά την ροπή στις μεσαίες στροφές, σύμφωνα με την εταιρεία. Θα γίνει διαθέσιμο ένα κιτ περιορισμού ισχύος, στους 48 ίππους, για αναβάτες με δίπλωμα Α2.
Νέοι θα είναι οι τροχοί αλλά και το εμπρός πιρούνι του Shiver, το οποίο προέρχεται από την Kayaba και θα είναι ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
896.1 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
92Χ67.4 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
95.2/8.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9.17/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο trellis με πίσω τμήματα αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 41mm, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr