Η επιστροφή ενός θρύλου! Το νέο Kawasaki Z900 είναι αναμφίβολα εντυπωσιακό σε εμφάνιση και προβάλλει πολύ ισχυρά τον χαρακτήρα του. Σε συνδυασμό με την τάση της αγοράς, να αγαπά τις «επαναφορές» των μεγάλων ονομάτων του χώρου, θεωρούμε ότι το Ζ900 προορίζεται να επιτύχει.
Καρδιά του μοντέλου, ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 948 κ.εκ. –κατά παράδοση των τελευταίων ετών της εταιρείας, ο πραγματικός κυβισμός να είναι μεγαλύτερος από τον κυβισμό της ονομασίας του μοντέλου. Η νέα μονάδα ισχύος θα έχει απόδοση 125 ίππων.
Η Kawasaki ανακοινώνει ότι ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές, ενώ υπόσχεται ότι η απόδοση της ροπής είναι γραμμική σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Εντός του κινητήρα υπάρχει αντικραδασμικός άξονας, ο οποίος παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο, με σκοπό την περαιτέρω μείωση των κραδασμών.
Είναι γνωστό ότι όσοι είχαν οδηγήσει το Z1000, είχαν μείνει έκπληκτοι από τον ήχο του κινητήρα και η Kawasaki ανακοινώνει ότι η νέα Z900 έχει μελετηθεί εκτενώς, έτσι ώστε το «soundtrack» που παράγει να είναι ένα ακόμη στοιχείο του χαρακτήρα της! Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με συμπλέκτη ολίσθησης.
Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, τύπου Trellis και ελαφρύτερο από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και η Kawasaki ανακοινώνει ότι ζυγίζει μόλις 3,9 κιλά.
Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι, διαμέτρου 41 χιλιοστών, το οποίο ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Το πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο στις ίδιες παραμέτρους.
Για την πέδηση του Ζ900 φροντίζουν δύο δίσκοι 300 χιλιοστών εμπρός και ένας 250 χιλιοστών πίσω, που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και σύστημα ABS. Το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 210 κιλά, πλήρες υγρών.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 16Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
948 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
73.4Χ56 |
Συμπίεση
(:1) |
11.8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
125/9.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10/7.700 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου trellis |
Αναρτήσεις
Ε |
USD πιρούνι,
41χλστ, ΠΕ, ΑΕ |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/300, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/250, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.070 |
Πλάτος (χλστ.) |
820 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.450 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
795 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ο φακός σας έχει μπαταρίες; γιατί δεν βλέπω και πολλά πράγματα.