Η επιστροφή ενός θρύλου! Το νέο Kawasaki Z900 είναι αναμφίβολα εντυπωσιακό σε εμφάνιση και προβάλλει πολύ ισχυρά τον χαρακτήρα του. Σε συνδυασμό με την τάση της αγοράς, να αγαπά τις «επαναφορές» των μεγάλων ονομάτων του χώρου, θεωρούμε ότι το Ζ900 προορίζεται να επιτύχει.
Καρδιά του μοντέλου, ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 948 κ.εκ. –κατά παράδοση των τελευταίων ετών της εταιρείας, ο πραγματικός κυβισμός να είναι μεγαλύτερος από τον κυβισμό της ονομασίας του μοντέλου. Η νέα μονάδα ισχύος θα έχει απόδοση 125 ίππων.
Η Kawasaki ανακοινώνει ότι ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές, ενώ υπόσχεται ότι η απόδοση της ροπής είναι γραμμική σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Εντός του κινητήρα υπάρχει αντικραδασμικός άξονας, ο οποίος παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο, με σκοπό την περαιτέρω μείωση των κραδασμών.
Είναι γνωστό ότι όσοι είχαν οδηγήσει το Z1000, είχαν μείνει έκπληκτοι από τον ήχο του κινητήρα και η Kawasaki ανακοινώνει ότι η νέα Z900 έχει μελετηθεί εκτενώς, έτσι ώστε το «soundtrack» που παράγει να είναι ένα ακόμη στοιχείο του χαρακτήρα της! Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με συμπλέκτη ολίσθησης.
Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, τύπου Trellis και ελαφρύτερο από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και η Kawasaki ανακοινώνει ότι ζυγίζει μόλις 3,9 κιλά.
Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι, διαμέτρου 41 χιλιοστών, το οποίο ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Το πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο στις ίδιες παραμέτρους.
Για την πέδηση του Ζ900 φροντίζουν δύο δίσκοι 300 χιλιοστών εμπρός και ένας 250 χιλιοστών πίσω, που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και σύστημα ABS. Το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 210 κιλά, πλήρες υγρών.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 16Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
948 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
73.4Χ56 |
Συμπίεση
(:1) |
11.8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
125/9.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10/7.700 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου trellis |
Αναρτήσεις
Ε |
USD πιρούνι,
41χλστ, ΠΕ, ΑΕ |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/300, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/250, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.070 |
Πλάτος (χλστ.) |
820 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.450 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
795 |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ο φακός σας έχει μπαταρίες; γιατί δεν βλέπω και πολλά πράγματα.