Το ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς του 07 συνεργάζεται άριστα με το σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι και με τις μαλακές -ιδιαίτερα πίσω- αναρτήσεις, κρατώντας υπό έλεγχο τη μοτοσικλέτα σε όλες τις συνθήκες, αν οδηγείτε με ροή. Το πιρούνι και το πίσω, οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ είναι πολύ μαλακά σε αποσβέσεις, γεγονός που βοηθάει πάρα πολύ τόσο την άνεση στις ελληνικές συνθήκες, όσο και την πρόσφυση. Το τελευταίο συμβαίνει καθώς σε δρόμο με ανωμαλίες η μοτοσικλέτα αντί να διώξει, όπως θα έκανε με αναρτήσεις “τσιμέντα”, θα βρει πρόσφυση και θα σας γεμίσει εμπιστοσύνη -άσε που έτσι κάνει και εύκολα σούζα, αντί να σπινάρει.
Σε αστικές, αλλά και σβέλτες καταστάσεις στον επαρχιακό, το πιρούνι εμπνέει εμπιστοσύνη, το μπροστινό φρένο έχει άριστη αίσθηση μαζί με πολύ καλή δύναμη, και μόνο το πίσω φρένο αποδεικνύεται ευαίσθητο στην πίεση, καθώς θα μπλοκάρει σε κακή άσφαλτο. Αν προσπαθήσετε να οδηγήσετε με το MT-07 στο όριο, και με απότομες κινήσεις, το πίσω αμορτισέρ θα σηκώσει τα χέρια ψηλά, και θα σας κάνει να κόψετε ρυθμό -ή θα σας σπρώξει να οδηγείτε με ροή. Η συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων στο 09 είναι ιδανική, ενώ τόσο το ανάποδο πιρούνι των 41 χλστ., όσο και το πίσω οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση, και σε απόσβεση επαναφοράς.
Στο δρόμο, το MT-09 αποδεικνύεται άνετο, sport, ευέλικτο, και σαφώς πιο δεμένο και πιο σταθερό από το 07, επιτρέποντας σου να οδηγήσεις γρήγορα, δίχως κάτι να σε φρενάρει. Στα φρένα, το 07 παρέχει δύναμη και αίσθηση στις περισσότερες περιστάσεις, αν και υπολείπεται σε θέμα δύναμης σε οριακές καταστάσεις. Τα φρένα του 09, με τις ακτινικές δαγκάνες είναι σαφώς πιο δυνατά, παρέχοντας και αυτά πολύ καλή πληροφόρηση.