MT-07 vs MT-09. Δικύλινδρο εναντίον τρικύλινδρου. Ισορροπία για τον μικρό, έναντι μανίας για τον μεγάλο αδελφό. Μικρότερες, sport διαστάσεις για το 07, έναντι μεγαλύτερης άνεσης για μεγαλόσωμους αναβάτες, αλλά και μεγαλύτερη άνεση για το συνεπιβάτη του 09. Εβδομήντα πέντε ίπποι έναντι εκατόν δέκα πέντε, δυο κιλά ροπής και δέκα χιλιόμετρα τελικής διαφορά. Βασικές αναρτήσεις, με πολύ μαλακό αμορτισέρ για το 07, sport, δεμένες ρυθμιζόμενες για το 09. Καλά φρένα για το 07, σαφώς καλύτερα του 09. Πιο ποιοτική κατασκευή, που αντέχει καλύτερα στο πέρασμα του χρόνου για το 09, παρά για το 07. Όποια κι αν διαλέξετε, θα το διασκεδάσετε. Με την 07 θα είστε ο κλασικός φονέας γιγάντων, ενώ με την 09 θα παίζετε στην κατηγορία με τα μεγάλα αγόρια. Και βέβαια μην ξεχνάμε τα 2.200 περίπου ευρώ στην τιμή των 2 μεγάλων μοτοσικλετών της οικογένειας ΜΤ. Το θέμα όμως δεν είναι αν αξίζει το 09 τα περισσότερα ευρώ -τα αξίζει-, το θέμα είναι πως η τιμή του 07, για αυτά που δίνει στον αναβάτη η μοτοσικλέτα, πραγματικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Και αυτό τελικά έδειξαν οι ταξινομήσεις στη χώρα μας πως είναι το μεγάλο ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ που κάνει την πλάστιγγα να γέρνει σαφώς υπέρ του μικρού αδελφού.
Τιμή (ευρώ) |
Από 5.990 |
Από 8.190 |
Κινητήρας |
2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ |
3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12β, 2ΕΕ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
847 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80x68.6 |
78x59,1 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
74,8/9.000 |
115/10.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/6.500 |
8,9/8.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Ψεκασμός, 3 χάρτες (Standard, A, B), ride by wire |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
14/3 |
14/Δ.Α. |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
6 |
Βάρος (kg, κενό) |
179/182 ABS |
188/191 ABS |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
224 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο, σωληνωτό |
Δυο δοκών, αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
USD, Sachs 41 χλστ., ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
137 |
137 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Μονό αμορτισέρ, αλουμινένιο ψαλίδι, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή |
130 |
130 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 282χλστ., δαγκάνες 4Ε |
2Δ, 298χλστ., ακτινικές monocoque δαγκάνες 4Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε |
Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
Bridgestone Battlax BT023 120/70-17 |
Continental ContiSport 120/70-17 |
Ελαστικό Π |
Bridgestone Battlax BT023 180/55-17 |
Continental ContiSport 180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.085 |
2.075 |
Πλάτος (χλστ.) |
745 |
815 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
815 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.400 |
1.440 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
O |
O |
Μίζα |
Y |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
_ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Σχάρα |
_ |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
_ |
Υ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Υ |
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr