Θέλεις scooter προσιτό, οικονομικό, χρηστικό, φυσικά με μεγάλους τροχούς, δισκόφρενα εμπρός-πίσω και καλή οδική συμπεριφορά. Αν τσέκαρες «ναι» σε όλα, θα πρέπει να ρίξεις μια ματιά στο Daytona Trevis 125.
+: Ευελιξία, οικονομία καυσίμου, χαμηλή τιμή απόκτησης, δεμένο σύνολο
-: Σκληρές αναρτήσεις, φώτα, δε χωράει full-face κάτω από τη σέλα
Τιμή: 1.395 ευρώ
Χρώματα: Μαύρο, λευκό, κόκκινο, ασημένιο
Αισθητική-Ποιότητα
Δίνοντας 1.395 ευρώ για scooter 125 κυβικών, κινέζικης κατασκευής, θα περίμενες αρκετές παραχωρήσεις σε ποιότητα. Όμως με το Trevis παρόλο το γενικό μοτίβο λιτότητας που το διέπει, εκπλήσσεσαι ευχάριστα τόσο με το design, όσο και με το γενικότερο ποιοτικό επίπεδο του scooter. Αρχίζοντας από την εμφάνιση, αν δεν ξέρεις την προέλευση του Trevis, τότε είναι ιδιαίτερα εύκολο να υποθέσεις πως πρόκειται για ιταλικό ή ιαπωνικό scooter. Το χρώμα του scooter δοκιμής ήταν σοβαρό αλλά όχι βαρετό, και τα γραφικά καλαίσθητα, σε ανάλογα χρώματα, με λίγες κόκκινες πινελιές εδώ και εκεί. Και οι καθρέπτες είναι διακριτικοί, και ταιριαστοί στο υπόλοιποdesign. Ποιοτικά το Trevis στέκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο, με καλή συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, ενώ στην εβδομαδιαία μας συμβίωση δεν εντοπίσαμε τριγμούς ή άλλα παρόμοια γνωρίσματα που θα μπορούσαν να αφήσουν άσχημη εντύπωση.
Εργονομία-Χώροι
Η θέση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι άνετη, με τα άκρα του να πέφτουν σε φυσικές γωνίες, και το τιμόνι δίνει καλό έλεγχο, ενώ κόβει πολύ και είναι άριστο στους ελιγμούς. Η σέλα είναι αρκετά χαμηλή για να βολευτούν όλα τα αναστήματα, διαθέτει μπόλικο αφρώδες, σωστής πυκνότητας, και θα σας κρατήσει άνετους σε όλες τις διαδρομές πάνω στο Trevis. Ο τροχός 14 ιντσών πίσω σκοπό έχει να αυξήσει τη χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, αλλά δυστυχώς αυτός δεν χωράει full-face κράνος, παρά μόνο jet. Παρόλα αυτά είναι αρκετά μεγάλος, και σε συνδυασμό με τη μικρή σχάρα που διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό, και με την επίπεδη ποδιά με το γάντζο μπροστά θα σας βοηθήσει να κουβαλήσετε τα ψώνια από το σούπερ-μάρκετ δίχως πολλές παραχωρήσεις.
Στο δρόμο
Από το σπίτι στη δουλειά, κι από τη δουλειά στο σπίτι, το Trevis κινείται σβέλτα, άνετα και διασκεδαστικά. Με τις σβέλτες επιταχύνσεις του, με τελική 100 χιλιομέτρων (είδαμε 120 στην κατηφόρα), και με ιδανικά χαρακτηριστικά ευελιξίας αλλά και οδικής συμπεριφοράς, με μετέφερε με άνεση στο γραφείο, και με την ίδια άνεση με επέστρεφε σπίτι. Οι μεγάλοι τροχοί δίνουν bonus στην ασφάλεια αλλά και στην άνεση, πλαίσιο και αναρτήσεις χαρίζουν εμπιστοσύνη, και μόνο στο θέμα των ελαστικών είχα μικρό παράπονο. Αν το έκανα δικό μου, θα τα άλλαζα με ένα ζευγάρι καλά ευρωπαικά / ιαπωνικά, για να ταιριάξουν με τα υπόλοιπα δυνατά στοιχεία (πλαίσιο-αναρτήσεις) του scooter. Το Trevis συμπεριφέρεται ενιαία, και παρόλο που μπροστά δεν γλιτώνεις το κοπάνημα αν πέσεις σε λακκούβες ή σαμάρια, το scooter της Daytona διατηρεί πάντα την τροχιά του, ελίσσεται άριστα, και στρίβει με αξιόλογες κλίσεις!