Το SH 300 δέχτηκε τη μεγαλύτερη αναβάθμιση από γεννησιμού του για το 2016. Με νέο design, τεχνολογίες, χώρο για full-face κράνος κάτω από τη σέλα και πολλές ακόμη αλλαγές, εντυπωσιάζει με το καλημέρα!
+:Smart key, χώροι, ποιότητα, επιδόσεις
-:Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης
Τιμή: Aναμένεται
Χρώματα: Pearl Cool White, Pearl Nightstar Black,Matt Cynos Grey Metallic, Moondust Silver Metallic,Pearl Siena Red,Pearl Pacific Blue
Αισθητική-ποιότητα κατασκευής
Σοβαρό, αλλά όχι κραυγαλέο design, που είναι με την πρώτη κιόλας ματιά πολύ πιο σύγχρονο και όμορφο από εκείνο του απερχόμενου μοντέλου. Νέες γραμμές και λεπτομέρειες στο μοντέλο του 2016, αναδεικνύουν τον premium και σπορ χαρακτήρα του, κάνοντας το μάλιστα να χάνει την “μονοκόμματη” κοψιά του παρελθόντος, για χάρη μιας σαφώς πιο κομψής εμφάνισης. Παρόλα αυτά παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο σαν SH, σε πιο μοντέρνα όμως εκδοχή. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, με άμεμπτη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, κορυφαίο φινίρισμα, δίχως τζόγους πουθενά, δίχως τριψίματα, δίχως τίποτα να δείχνει παράταιρο.
'Aνεση-εργονομία
Το νέο πλαίσιο οδήγησε σε τεράστιο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να αποθηκεύσει ένα κράνος full-face σε μέγεθος XXL! Καμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό βέβαια αύξησε ελαφρά το ύψος της σέλας, όμως μη φανταστείτε τίποτα δραματικό, αφού εκείνη βρίσκεται στα 805 χιλιοστά από το έδαφος (μόλις 5 χλστ. πάνω από εκείνη των SH125/150. Το επίπεδο πάτωμα στην ποδιά του SH, με πλάτος 435 χλστ., διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων (υπάρχει και πτυσσόμενο γαντζάκι στην ποδιά για τσάντες) αλλά και τον αναβάτη όταν ο τελευταίος ανεβαίνει και κατεβαίνει από τη σέλα. Το νέο Honda SMART Key System επιτρέπει τη λειτουργία της ανάφλεξης και της απασφάλισης της σέλας όταν ο αναβάτης βρίσκεται σε απόσταση δύο μέτρων από το σκούτερ, ενώ διαθέτει και σύστημα για να εντοπίζετε το SH από πολύ μακριά (μερικές δεκάδες μέτρα). Η στάση οδήγησης είναι κατάλληλη για οδηγούς διαφόρων σωματότυπων προσφέροντας ξεκούραστη, όρθια θέση για το σώμα.
Οδηγώντας
Ακόμα και από τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι πως ο κινητήρας έχει πολλή δύναμη χαμηλά, και άμεση απόκριση, σε βαθμό που θέλει ελαφρά συνήθεια όταν ξεκινάς. Τόσο άμεση είναι η επιτάχυνση! Μπορεί τώρα η ιαπωνική εταιρεία να αναφέρει ελαφρώς μειωμένη μέγιστη ιπποδύναμη, για χάρη της ροπής και της ελαστικότητας σε χαμηλές και μεσαίες, πάντως εμείς είδαμε και στο νέο μοντέλο 160 χλμ/ώρα στο κοντέρ, σε κάποια κατηφορικά κομμάτια. Το SH αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο στην πόλη, σταθερότατο μέχρι και την τελική του, ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το άριστο ζύγισμα του το κάνουν όπλο στις αστικές συνθήκες. Πρώτο έφευγε στο φανάρι, κάνοντας μάλιστα διαφορά σχεδόν από οτιδήποτε άλλο κινούνταν μαζί του. Πολύ καλοί οι καθρέπτες, αστείος ο ήχος της κόρνας, ενώ οι νέοι εργονομικοί διακόπτες κόρνας και φλας θέλουν λίγη συνήθεια στην αρχή, για να ξέρεις τι πατάς. Σε λακκούβες το SH θα κοπανήσει ελάχιστα, ενώ το νιώθεις δεμένο, και με καλό πάτημα στο δρόμο. Μόνο όταν προσπάθησα να πάρω πραγματικά μεγάλες κλίσεις, είχα μια ελαφριά αίσθηση ασάφειας στο πάτημα που πιθανώς οφειλόταν στα νέα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.