Πλήρως ανανεωμένο αισθητικά και με μικρές αλλαγές σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη το κορυφαίο Burgman συνεχίζει στο δρόμο των προγόνων του όπου η προσφερόμενη άνεση και η πολυτέλεια έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
+: 'Ανεση, δύναμη, χώροι, ποιότητα
-: Θερμαινόμενα γκριπ, ασάφεια στα “πολλά”
Τιμή: 9.995 ευρώ
Χρώματα: Μαύρο
Σχεδίαση-Ποιότητα
Το μεγαλύτερο σε κυβισμό Burgman ανανεώθηκε συνολικά σε σχεδίαση το 2013 αλλά διακριτικά. Όλα τα πλαστικά είναι νέα, όπως και τα φωτιστικά σώματα αλλά οι διαφορές είναι εσκεμμένα περιορισμένες για να διατηρηθεί ο δεσμός με το προηγούμενο μοντέλο. Σε γενικές γραμμές το Burgman δείχνει μοντέρνο, αλλά κινείται σε συντηρητικά μονοπάτια, όπως άλλωστε επιθυμεί και το κοινό στο οποίο απευθύνεται-άνδρες άνω των 40 ετών. Στο ποιοτικό κομμάτι δεν υπάρχουν παράπονα για το κορυφαίο μοντέλο της σειράςBurgman. Η συναρμολόγησή του αλλά και η συναρμογή των πλαστικών βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και η ποιότητα της βαφής. Όλα φαίνεται ότι έχουν φτιαχτεί για να αντέξουν στο χρόνο, όπως άλλωστε περιμένει κανείς από ένα scooter Made in Japan.
Εργονομία-Χώροι
Kάτω από τη σέλα χωρούν άνετα δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ περισσεύει χώρος και για μικροπράγματα, παρά τα έξι λιγότερα λίτρα σε σχέση με πριν. Χώρος υπάρχει φυσικά στην περιοχή της ποδιάς όπου φιλοξενούνται συνολικά τρία ντουλαπάκια: ένα μεγάλο κεντρικό που κλειδώνει, συνολικής χωρητικότητας 5,2 λίτρων (φέρει και παροχή ρεύματος) και δύο μικρότερα δεξιά και αριστερά 1,3 λίτρων έκαστο. Οι χώροι για τους επιβαίνοντες πραγματικά “τερματίζουν” στο Burgman και δεν νομίζουμε ότι θα βρεθεί άνθρωπος κάτω από δύο μέτρα που θα παραπονεθεί. Η σέλα με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι είναι τεράστια και σε υποδέχεται με βασιλικές ανέσεις και η γενικότερη θέση οδήγησης σε αφήνει πραγματικά να απλωθείς πάνω στο scooter, που δείχνει να ταιριάζει καλύτερα σε μεγαλόσωμους.
Οδηγώντας
Το πρώτο που εντυπωσιάζει πάνω στο Burgman είναι ο ήχος του δικύλινδρου κινητήρα και της μετάδοσης που έχει λίγο από… τουρμπίνα αεροπλάνου και κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι νομίζεις ότι πας για απογείωση. Έπειτα είναι ο τρόπος που σου επιβάλλει το πώς θα κινηθείς πάνω στη σέλα του, σα να μην έχεις άλλη επιλογή! Αυτό μόνο κακό δεν είναι αφού πάνω στο Burgman χαλαρώνεις και αφήνεις το scooter να σε πάει από σημείο σε σημείο σχεδόν μόνο του. Σε νορμάλ συνθήκες κινείσαι γρήγορα και άνετα και πιάνεις τον εαυτό σου να παίζει τη μια με τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και την άλλη με τη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου. Βγαίνοντας από το κέντρο το Burgman ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του. Μπορεί να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ./ώρα και τον αναβάτη του να μη νιώθει ίχνος κούρασης παρά το γεγονός ότι η ζελατίνα παρουσιάζεται λίγο πιο κοντή από το ιδανικό. Το δυνατό μοτέρ αδιαφορεί για τα 277 γεμάτα κιλά και προσφέρει καλές ρεπρίζ σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου ενώ και η κατανάλωσή του βρίσκεται σε λογικά επίπεδα.