Η ποδιά περιλαμβάνεται στο standard εξοπλισμό.

    Κινητήρας: Δικύλινδρη ροπή στη νέα εποχή

    Ο δικύλινδρος V κινητήρας των 1.037 κυβικών τίθεται σε λειτουργία με ένα στιγμιαίο πάτημα του κουμπιού, χάρη στο σύστημα easy start της Suzuki. Πλέον καλύπτει και τις προδιαγραφές euro 4, χωρίς όμως να υστερεί σε δύναμη, αποδίδοντας 100 ίππους στις 8.000 σαλ. και 10,5 κιλά ροπής στις 4.000 σαλ. που διαχειρίζονται μέσω ενός  κιβωτίου 6 σχέσεων. Τα ηλεκτρονικά έκαναν και εδώ την εμφάνιση τους, αφού πέρα από το Traction Control 3 θέσεων, υπάρχει και το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης (low rpm assist). Ανεβαίνουν αυτόματα οι στροφές όσο χρειάζεται, ώστε να ξεκινάς πάντα χωρίς το φόβο ενός σβησίματος. Ίσως ακούγεται αυτονόητο, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά βολικό ιδιαίτερα στα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης. Όσον αφορά την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ.

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!