Η δοκιμή της Suzuki V-Strom 1000

Η δοκιμή της Suzuki V-Strom 1000

Η δοκιμή της Suzuki V-Strom 1000

Οδηγώντας: Ό,τι χρειάζεσαι

Τα 228 κιλά της που ίσως δυσκολεύουν τους πιο μικρόσωμους αναβάτες, πραγματικά εξαφανίζονται μόλις αφήσεις τον υδραυλικό συμπλέκτη και ξεκινήσεις. Σε αυτό συμβάλλει η θέση οδήγησης αλλά και η σωστή κατανομή βάρους, που κάνει τη μοτοσυκλέτα να ελίσσεται με ιδιαίτερη ευκολία ακόμα και στο αστικό περιβάλλον. Χάρη στις μαζεμένες της διαστάσεις, περνά με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα ακόμα και στις μικρές ταχύτητες, αφού η νέα χαρτογράφηση κάνει τον κινητήρα να αποδίδει πολύ ομαλά. Έτσι, δεν χρειάζεται να ψάχνεις διαρκώς το ιδανικό φάσμα ομαλής λειτουργίας με το συμπλέκτη και το γκάζι, παρ` όλο που μιλάμε για δικύλινδρο κινητήρα διάταξης V. Η ομαλή λειτουργία βέβαια, δεν σημαίνει ότι έχουν χαθεί τα κλασικά γνωρίσματα του V κινητήρα. 

Η ροπή είναι εμφανής παντού και ειδικά στη μεσαία περιοχή των στροφών, η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο στοιχείο της, επιταχύνοντας δυνατά. Αν το θελήσεις λοιπόν, η V-strom δεν θα αρνηθεί και παιχνίδια όπως σούζες κ.ά. Για τις συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης υπάρχει το Traction Control που ρυθμίζεται σε δύο λειτουργίες,  μπορεί να απενεργοποιηθεί και  έδειξε την αξία του όταν χρειάστηκε να οδηγήσουμε σε γλιστερό δρόμο υπό βροχή… Φεύγοντας από την πόλη, θα ευχαριστηθείς ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα της V-Strom. Στον αυτοκινητόδρομο οι κραδασμοί του κινητήρα είναι αισθητοί, αλλά σε καμία περίπτωση δεν γίνονται ενοχλητικοί και μπορείς να ταξιδεύεις για πολλές ώρες, χάρη στην κάλυψη από τον αέρα που παρέχει η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και  το υλικό της σέλας, που κρατάει ξεκούραστο αναβάτη και συνεπιβάτη. 

Οι αναρτήσεις αποσβένουν κάθε ανωμαλία και είναι όσο σφιχτές χρειάζεται, για να μπορεί η μοτοσυκλέτα να είναι σταθερή ακόμα και κοντά στο όριο. Στις εισόδους των στροφών  ¨βουτά¨  με χαρακτηριστική άνεση, διατηρώντας  μεγάλες ταχύτητες για την κατηγορία. Όταν χρειαστεί να φρενάρεις, θα διαπιστώσεις την εξαιρετική συνεργασία μεταξύ του πιρουνιού και των τετραπίστονων ακτινικών δαγκανών της Tokico. Πολύ καλή αίσθηση και δύναμη, που σε συνδυασμό με το ABS που παρεμβαίνει μόνο όταν χρειαστεί, σε κάνουν να αισθάνεσαι ασφαλής ανά πάσα στιγμή. Η μοτοσυκλέτα ανήκει στην κατηγορία adventure αλλά την περισσότερη ζωή της, μάλλον θα την περάσει στην άσφαλτο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα διστάσει να πατήσει στο χώμα και να κάνει το χρέος της όταν χρειαστεί.  Θα σας επιτρέψει να εξερευνήσετε μέρη εκεί  που τελειώνει ο δρόμος και να απολαύσετε εικόνες που θα γεμίσουν πολλά φωτογραφικά άλμπουμ.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!