Βασικός κριτής είναι ο δρόμος, καθώς αυτό είναι το πεδίο στο οποίο καλούνται να ανταποκριθούν καθημερινά και ο ρόλος για τον οποίο έχουν επιλεγεί, οι τέσσερις ανταγωνιστές. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά. Πρώτος στόχος για όλα είναι η άνεση, αλλά τον προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο το καθένα. Τα ΧΜΑΧ και Forza έχουν πιο σπορ θέση οδήγησης με αυτή του Forza να σε τοποθετεί πιο πάνω στο scooter. Από την άλλη, X-Town και Cruisym έχουν πιο τουριστική αίσθηση, με τον αναβάτη να τοποθετείται μέσα στο scooter. Πάτημα της μίζας και ο πιο ήσυχος και βελούδινος σε αίσθηση κινητήρας είναι αυτός του Forza. Συναγωνίζεται αντάξια με το ΧΜΑΧ στην αμεσότητα της μετάδοσης και τις γρήγορες εκκινήσεις. X-Town και Cruisym έχουν διαφορετική ρύθμιση του φυγοκεντρικού, με ομαλή μετάβαση στα πρώτα χιλιόμετρα, με τη συνέχεια να είναι περισσότερο δυναμική, κάτι που ευνοεί στην καλύτερη διαχείριση σε επιτόπιους ελιγμούς μέσα στην κίνηση. Βέβαια, όταν τα πράγματα δυσκολέψουν και οι διαθέσιμοι χώροι ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα μειωθούν, το Forza θα ελίχθεί ευκολότερα από τους ανταγωνιστές του, χάρη στις μικρότερες διαστάσεις και το χαμηλότερο βάρος του. Μαζί με το ΧΜΑΧ, είναι αυτά με το μικρότερο βάρος, όμως κανένα από το τέσσερα δεν θα το πεις βαρύ, αφού ακόμα και στατικά μπορείς να τα ελέγξεις εξίσου εύκολα.
Το στέμμα των επιδόσεων ανήκει στο ΧΜΑΧ, κάτι φυσιολογικό σύμφωνα με τα νούμερα που αποδίδει ο κινητήρας του. Το Χ-Town αποδεικνύεται αρκετά ζωηρό σε ρεπρίζ αλλά τελειώνει πρώτο περίπου στα 140 χλμ/ώρα. Το Cruisym, έρχεται με δύναμη στα πολλά, όπως προείπαμε διαφορετική ρύθμιση φυγοκεντρικού και το Forza είναι το πιο ελαστικό και ομαλό σε λειτουργία. Ικανοποιεί σε επιταχύνσεις αλλά μετά τα 120 δυσκολεύεται, παρόλο που θα στείλει τη βελόνα να αναπαυτεί στα 150 χλμ/ώρα. Στις λακκούβες ο βασιλιάς ακούει στο όνομα X-Town. Θα σιδερώσει κάθε ασφάλτινη αναπήδηση και θα μεταφέρει αναβάτη και συνεπιβάτη στα πούπουλα, με αντιστάθμισμα κάποιες ελαφριές πλεύσεις στις στροφές. Η τουριστική πλευρά περνάει σε πρώτο πλάνο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το Cruisym, με την ανάρτηση να επιτελεί το έργο της, χωρίς ωστόσο να μεταφέρει χαλαρή αίσθηση στο αναβάτη. Δίνει την εικόνα μιας συμπαγούς και σταθερής κατασκευής που μπορεί να διαχειριστεί με την ίδια ευκολία αστικές βόλτες όσο και διαδρομές με στροφές.
Το XMAX είναι απόλυτα σταθερό, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, θυμίζοντας συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Σε δρόμο με καλή άσφαλτο, το μόνο που θα σε περιορίσει είναι ο ήχος του σταντ, που ξύνει το οδόστρωμα. Με το Forza, η σταθερότητα στα πολλά και η αμεσότητα στις στροφές είναι παράγοντες που σε ωθούν για κοντινές και όχι μόνο εκδρομές. Στα φρένα, στο πρώτο σκαλί του βάθρου βρίσκονται δύο διεκδικητές. Το X-Town εντυπωσιάζει με τα δυνατά και γεμάτα σε αίσθηση φρένα του. Μαζί του και το Forza με τη δύναμη πέδησης να αυξάνεται προοδευτικά και να μην παρουσιάζει σημάδια κόπωσης.
Ακριβώς πίσω τους, το Cruisym που δεν υπολείπεται σε δύναμη και αίσθηση και το ΧΜΑΧ, που ενώ χάνει σε αίσθηση στο αρχικό δάγκωμα του μπροστινού φρένου, εν τούτοις είναι άκρως αποτελεσματικό. Σε όλα τα μοντέλα το ABS δουλεύει υποδειγματικά και λειτουργεί σαν σανίδα σωτηρίας όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν.