Πλήρη ταύτιση απόψεων στον τομέα του κινητήρα. Φυσικά έχουμε μονοκύλινδρες υγρόψυκτες μονάδες τροφοδοτούμενες από ηλεκτρονικό ψεκασμό και συμβατές με τις Euro 4 προδιαγραφές. Ο ισχυρότερος στα χαρτιά, έστω και οριακά, είναι ο κινητήρας του ΧΜΑΧπου αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. Το μοτέρ με την τεχνολογία Blue Core και την χωρητικότητα των 292 κ.εκ, χάρη στις βαλβίδες νέου σχεδιασμού, το νέο θάλαμο καύσης και τον βελτιστοποιημένο χρονισμό, αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Ακριβώς πίσω του στέκεται το Cruisym με χωρητικότητα 278 κ.εκ., που αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750σαλ και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750σαλ. Το Forza με χωρητικότητα 279 κ.εκ. χάρη στην καλύτερη ροή της κεφαλής, τα μπουζί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και τον αλλαγμένο χρονισμών των βαλβίδων, αποδίδει 25 ίππους στις 7.000 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 2,8 kg-m στις 5.750 σ.α.λ. Το μοτέρ του X-Town.με δύο βαλβίδες οδηγούμενες από μονό εκκεντροφόρο στην κεφαλή, αποδίδει 24,5 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2,5 kg-m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Επιπρόσθετα, τα δύο Ιαπωνικά μοντέλα, Yamaha και Honda εφοδιάζονται με σύστημα traction control, με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Ας μιλήσουμε και για την κατανάλωση. Αφού δεχθούμε ότι η τιμή της εξαρτάται άμεσα από τον τρόπο που οδηγεί ο αναβάτης, υπάρχουν ελάχιστες διαφορές ανάμεσα στα τέσσερα μοντέλα. Το ΧΜΑΧ φαίνεται να είναι το πιο οικονομικό αλλά και αυτό που θα σε πάει πιο μακριά, μαζί με το X-Town, με ένα πλήρες γέμισμα, εξαιτίας και της μεγαλύτερης χωρητικότητας των ρεζερβουάρ των δύο αυτών μοντέλων. Φυσικά και τα υπόλοιπα δύο scooter θα ξεπεράσουν τα 300 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα ρεζερβουάρ.