Αυτές είναι οι 3 μοτοσυκλέτες με τις χαμηλότερες καταναλώσεις, που δοκιμάσαμε το 2017!

BMW G310R

Suzuki GSX250R

Bajaj Pulsar NS200

3 και να...μην καίνε!

Πρωταθλητές στην αντλία! Μετρήσαμε, συγκρίναμε, αποφασίσαμε και σας παρουσιάζουμε τις 3 μοτοσυκλέτες με την χαμηλότερη κατανάλωση, που δοκιμάσαμε για την φετινή χρονιά.

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Στην εποχή που διανύουμε, η μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου είναι ένα προσόν που έχει περισσότερη σημασία από ποτέ . Αν και μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι στο παρελθόν, ειδικά για το δίκυκλο, η κατανάλωση δεν απασχολούσε ιδιαίτερα πολλούς αγοραστές, σήμερα μπορεί κάλλιστα να είναι ο αριθμός που θα κάνει την διαφορά στην τελική απόφαση, πριν… το ταμείο!
Για αυτό τον λόγο, συγκρίναμε τις καταναλώσεις όλων των μοτοσυκλετών, που δοκιμάσαμε μέσα στο 2017 και σας παρουσιάζουμε τις 3 οικονομικότερες στην αντλία προτάσεις, μέσα από τις διαπιστευμένες δοκιμές μας, οι οποίες είναι οι εξής:

3η θέση: BMW G310R με 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Μικρό στο μάτι και στην αντλία, αλλά μεγάλο στο χαρακτήρα είναι το ολόφρεσκο street μοντέλο της Βαυαρικής εταιρείας, ονόματι G310R. Η πρόταση της BMW στα μεσαίου κυβισμού street φέρει έναν εξελιγμένο μονοκύλινδρο κινητήρα, με απόδοση 34 ίππων και 2,85 κιλών ροπής ο οποίος ξεχωρίζει για την ανεστραμμένη διάταξη του κυλίνδρου, που βελτιώνει την κατανομή βάρους. Το G310R φωνάζει BMW στην εμφάνιση του που έχει πολλά στοιχεία από το μεγάλο S1000R, αλλά και την ποιότητα κατασκευής του, η οποία είναι και η κορυφαία στην κατηγορία. Στο δρόμο, το μοντέλο παρουσιάζει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα, επιτελώντας τον ρόλο του commuter με εμφανή τα στοιχεία δυναμισμού. Οδηγείται με ευκολία, επιτρέπει την σπορ υπέρβαση, έχει καλές αναρτήσεις και φρένα και ως σύνολο αξίζει την προσοχή κάθε αναβάτη.

2η θέση: Suzuki GSX250R με 3,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Το καινούργιο sport μοντέλο της Suzuki στα 250 κυβικά παίρνει το ασημένιο μετάλλιο στην σύγκρισή μας, γράφοντας 3,9 λίτρα στα 100 χλμ σε μέσο κύκλο οδήγησης που περιελάμβανε φυσικά για GSX-R και… σπορ αναζητήσεις! Ο Βενιαμίν των Gixxer φοράει δικύλινδρο κινητήρα, που αποδίδει 25 ίππους και 2,3 kgm ροπής, με την α λα Moto GP εμφάνισή του να εξιτάρει αναβάτες κάθε ηλικίας και την προσεγμένη ποιότητά του να ικανοποιεί απόλυτα. Στον δρόμο, το GSX250R αριστεύει στην ευκολία καθημερινής χρήσης, θυμίζοντας μοτό μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα ποιοτικά περιφεριακά και η στιβαρότητά του το καθιστούν ικανό και για την σπορ υπέρβαση, ακόμα μάλιστα και για μία επίσκεψη στην πίστα όπου το GSX250R αποδεικνύεται ένα πολύ καλό sport «σχολείο» που θα οδηγήσει τους αναβάτες με ασφάλεια στα επόμενα επίπεδα. 

1η θέση: Bajaj Pulsar NS200 με 3,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Το ψηλότερο σκαλί του βάθρου έχει γεύση… κάρυ! Πρωταθλητής στην κατανάλωση ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε φέτος, στέφεται το Bajaj Pulsar NS200. Το οικονομικό street μοντέλο έχει την καρδιά… μιας KTM, αφού ο κινητήρας του είναι αυτός του 200 Duke και αποδίδει 23,5 ίππους και 1,87 kgm ροπής, επιδεικνύοντας πολύ καλή ελαστικότητα. Στην εμφάνιση, το Pulsar έχει ποικίλα sport γονίδια που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς, ενώ ποιοτικά βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Οδηγώντας, το Pulsar δείχνει ένα εξαιρετικό πρόσωπο στην καθημερινή χρήση, όντας ευκολοδήγητο αλλά και σπιρτόζικο –ελέω ΚΤΜ καρδιάς-, με μεγαλύτερο ατού του την ευελιξία στο πανδαιμόνιο της πόλης. Οι αναρτήσεις πετυχαίνουν την ισορροπία μεταξύ άνετου και σπορ, προσθέτοντας την οδηγική διασκέδαση στον χαρακτήρα του Pulsar αν ο αναβάτης του θελήσει να κινηθεί ανάλογα.