Ήσυχος και χωρίς ίχνος κραδασμών στο ρελαντί ο κινητήρας, «ξυπνά» αμέσως με το πάτημα της μίζας, ενώ στις στατικές γαζίες, εντυπωσιάζει με την ευστροφία του. Ξεκινώντας με το Pulsar, η πρώτη εντύπωση είναι πολύ θετική, αφού αρκούν λίγα μέτρα για να αντιληφθεί κανείς ότι συνδυάζονται αρμονικά η ευελιξία και το «στιβαρό» πάτημα της μοτοσικλέτας στο δρόμο. Μπαίνοντας στην αστική… αρένα, το πεδίο «μάχης» δηλαδή όπου και θα περάσει το μεγαλύτερο χρόνο χρήσης το Pulsar, η πρώτη αυτή καλή εντύπωση αρχίζει να αποδίδει στην πράξη. Ευελιξία, πολύ εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης και χωρίς καν να το καταλάβεις, έχεις αφήσει πίσω σου όλο το μποτιλιάρισμα και είσαι πρώτος στο φανάρι.
Με το πράσινο, το Pulsar ξεκινά δυναμικά και επιταχύνει θετικά σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας, φθάνοντας τα 140 χλμ./ώρα εύκολα ενώ για τα 155 (στο κοντέρ) που είδαμε, χρειάζεται ανοικτός δρόμος και ευνοϊκές συνθήκες. Καθόλου άσχημα για 200άρι! Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο όμως, είναι η απίστευτη ελαστικότητα του κινητήρα, που μπορεί να δουλεύει αδιαμαρτύρητα με συνδυασμούς σχέσεων και ταχύτητας κύλισης που ακόμα και μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού θα είχαν πρόβλημα. Όχι το Pulsar, που μπορεί, αργά αλλά σταθερά και χωρίς σκορτσάρισμα να «τραβήξει» από πέμπτη και ταχύτητα… χελώνας! Αυτό το γεγονός είναι κάτι που θα βοηθήσει πολύ τους νεοεισερχόμενους στους δύο τροχούς αλλά και τους πιο έμπειρους που θα έχουν στην διάθεση του ένα –κατ` αναλογία- μονόγκαζο.
Οι αναρτήσεις τώρα, έχουν ένα ουδέτερο σετάρισμα με την έννοια του ότι προσπαθούν να κρατήσουν τις ισορροπίες μεταξύ άνεσης και καλής συμπεριφοράς και η αλήθεια είναι ότι τα καταφέρνουν. Χωρίς να είναι άβολες δεν παρουσιάζουν αδυναμίες ακόμα και όταν κληθούν να κρατήσουν το Pulsar σταθερό στην τροχιά του, στρίβοντας το τελικιασμένο. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα φρένα, είναι φιλικά και προοδευτικά αλλά δεν τους λείπει η δύναμη, την οποία μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί πολύ αποτελεσματικά, λόγο της καλής τους αίσθησης. Το μόνο «μελανό» σημείο σε αυτό το πεδίο, είναι τα ελαστικά τα οποία έχουν μέτρια απόδοση στο όριο της πέδησης και καλό θα ήταν να αντικατασταθούν σύντομα μετά την αγορά της μοτοσικλέτας. Με αυτά τα εφόδια, το Pulsar δεν έχει πρόβλημα στο να ανταποκριθεί ποΛύ θετικά σε πιο σβέλτους ρυθμούς οδήγησης.
Παραμένει πολύ σταθερό και «σίγουρο» κάτω από συνθήκες πίεσης και είναι καθ` όλα ικανό να προσθέσει και το Fun στη λίστα των «μπορώ» του. Μια μοτοσικλέτα σαν και αυτή όμως, οφείλει να είναι και οικονομική και το Pulsar αριστεύει σε αυτό τον τομέα, καθώς η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε στα 100 χιλιόμετρα είναι 3,1 λίτρα!