Στο δρόμο

Κάθε φορά που έχω την ευκαιρία να βρεθώ στη σέλα ενός RT, έχω την ίδια απορία. Γιατί έχει συρρικνωθεί η κατηγορία των μεγάλων τουριστικών στη χώρα μας και πόσο άδικό είναι; Βλέπεις, οι μεγάλες adventure έχουν εκτοπίσει τα αμιγώς touring μοντέλα, καθώς προσφέρουν την εξτρά παράμετρο των εκτός δρόμου δυνατοτήτων. Όμως υπάρχουν ορισμένοι κάτοχοι, των οποίων οι μοτοσικλέτες καταλήγουν να πατήσουν λίγο έως καθόλου χώμα και άλλοι που σκέφτονται να αποκτήσουν μια adventure μοτοσικλέτα, γιατί η κατηγορία αυτή έχει μεγαλύτερη δημοφιλία. Σε αυτούς, αλλά και όσους και σε όσους επιθυμούν μια τουριστική μοτοσικλέτα, προτείνω να δοκιμάσουν έστω και μια φορά να οδηγήσουν το RT και σίγουρα θα αναθεωρήσουν πολλές από τις απόψεις τους. Ας αναλύσω τους λόγους. 

Το RT σε καλωσορίζει με μια υπέρ-άνετη θέση οδήγησης. Η άψογη εργονομία και η μαλακή σέλα δημιουργούν ένα φιλικό και ξεκούραστο περιβάλλον, που σε κρατάει φρέσκο, είτε σε μικρές αποστάσεις, σπίτι - δουλειά - απογευματινή βόλτα,  είτε ταξιδεύεις για αρκετά χιλιόμετρα σε ατελείωτους αυτοκινητόδρομους και σε επαρχιακό δίκτυο. Αμέτρητοι διακόπτες, ντουλαπάκια αποθήκευσης, radio mp3 player. Η θέση εργασίας θυμίζει πιλοτήριο και θα αισθανθείς σαν να οδηγείς το δικό σου μονοκινητήριο. Όλα ρυθμίζονται με μια κίνηση, καθώς έχεις στη διάθεση σου όλη την αφρόκρεμα των ηλεκτρονικών συστημάτων. Το μυώδες κουστούμι με τα πλούσια κομμάτια φερινγκ,.  το ογκώδες ρεζερβουάρ με τις εσοχές για τα γόνατα και η  ρυθμιζόμενη ζελατίνα που κυριολεκτικά κρύβει τα πάντα, δημιουργούν ένα φρούριο προστασίας από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης και καθιστούν το RT ως ένα ακούραστο γυρολόγο μεγάλων αποστάσεων. Ας πάμε και στα επιμέρους χαρακτηριστικά που το αναδεικνύουν ως μια καταπληκτική μοτοσικλέτα δρόμου. Δείχνει μεγάλο και βαρύ αλλά θα σε απογοητεύσω, καθώς αν βρεθείς στη θέση του οδηγού θα διαπιστώσεις ότι ο χειρισμός περιλαμβάνει ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης με ευγενικούς τρόπους. Το RT είναι εύκαμπτο και ελκυστικά ευέλικτο, σε σημείο που απορείς, πώς καταφέρνει και  εξαφανίζει  ως δια μαγείας το βάρος του. Ανήκει στα τουριστικά και στοχεύει μόνο την άνεση; Πάλι θα σε απογοητεύσω. Μπορεί εύκολα να οδηγηθεί γρήγορα και με ασφάλεια κυνηγώντας τις εξόδους των στροφών. 

Στην εξίσωση μπαίνει και ο νέος κινητήρας με την αυξημένη απόδοση, με αποτέλεσμα το τουριστικό μοντέλο να έχει γίνει ακόμα πιο GT. Κάθε άνοιγμα του γκαζιού συνοδεύεται από άμεση κλωτσιά της ροπής προς τα εμπρός. Το RT επιταχύνει αγόγγυστα με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο και από οποιοδήποτε όριο στροφών, μέχρι την τελική των 240+ χιλιομέτρων. Και μάλιστα χωρίς να έχει ανάγκη από ένα καράβι καύσιμα, αφού η μέση κατανάλωση των 6,2 λίτρων κάθε 100 χιλιόμετρα, είναι μια εξαιρετική τιμή. Ανεξάρτητα από τον τρόπο που το χρησιμοποιείς, η οδήγηση του RT θα γεμίσει κάθε μοτοσικλετιστικό σου κύτταρο με γενναίες δόσεις απόλαυσης. Σε στιλ χαλαρής βόλτας, ότι και αν συμβαίνει δίπλα σου, εσύ ζεις στο δικό σου κόσμο, εθισμένος στην οδηγική νιρβάνα του RT. Σε συνθήκες ταξιδιού, θα αισθανθείς φρέσκος και ατσαλάκωτος, αφού καταπίνει τις αποστάσεις με αξιοσημείωτη ευκολία. Σε γρήγορους ρυθμούς, η συμπαγής κατασκευή θα σε αποζημιώσει με σταθερότητα και κινήσεις ακριβείας. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της εξαιρετικής ποιότητας κύλισης, απορροφώντας τα πάντα στο διάβα τους. Σκληρή η μαλακή ρύθμιση, εσύ επιλέγεις και αυτό ανταποκρίνεται σε κάθε περίσταση. Τα φρένα, παρά την αλλαγή στις δαγκάνες, έχουν μπόλική δύναμη και επιβραδύνουν απίστευτα καλά το βαρύ κορμί του RT.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ