Τα κοινά σημεία με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς συνεχίζονται και στα δομικά μέρη της μοτοσυκλέτας όπου συναντάμε δοκιμασμένες λύσεις όπως το ατσάλινο πλαίσιο και το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλίδι που φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το πίσω monoshock αμορτισέρ. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διάμετρο 37 χιλ, ενώ στον τομέα των φρένων συναντάμε διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 200 χιλ πίσω που χρειάζονται 52,8 μέτρα για να ακινητοποιήσουν πλήρως τη μοτοσυκλέτα από τα 100χλμ/ώρα. Φυσικά αυτό δεν θα γινόταν χωρίς την βοήθεια του συστήματος ABS 9.1 Μ της Βosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί ανάλογα τις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και φορούν ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Γράφετε στα + τα led φώτα αλλά στο συγκεκριμένο μηχανάκι δεν φέγγουν καθόλου.
Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΊ ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.