Όπως σε όλη την σειρά 310, η καρδιά που δίνει ζωή στο μοντέλο Τ είναι ο μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας 312 κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους και 4βάλβιδη κεφαλή. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και η απόδοσή του αγγίζει τους 35,4 ίππους στις 9.500 και τα 3 κιλά ροπής στις 7.500, νούμερα που είναι ικανά να κινήσουν με ιδιαίτερη άνεση το ελαφρύ σύνολο των 159 κιλών, κρατώντας την κατανάλωση σε φυσιολογικά επίπεδα με μέση τιμή δοκιμής 4,5 λίτρα / 100 χλμ. Φυσικά αν κινείσαι με πιο χαλαρούς ρυθμούς θα δεις μικρότερα νούμερα που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 15,5 λίτρων προσφέρουν μεγάλη αυτονομία, σημαντική τόσο στην καθημερινότητα όσο και στα ταξίδια. Διαθέτει 2 χαρτογραφήσεις Sport και Eco που εναλλάσσονται εύκολα από το τιμόνι χωρίς όμως να διαφέρουν αισθητά, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη. Αύξησε την ισχύ της Daytona T310 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
Γράφετε στα + τα led φώτα αλλά στο συγκεκριμένο μηχανάκι δεν φέγγουν καθόλου.
Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.
ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΊ ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.