Πρόκειται για μια αερόψυκτη, διβάλβιδη μονάδα κυβισμού 120 κ.εκ., που τόσο εμφανισιακά όσο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά εμφανίζει πολλές ομοιότητες με το αντίστοιχο μοτέρ του αειθαλούς, πασίγνωστου Sprinter. Ο κινητήρας του Velos-R τροφοδοτείται με ψεκασμό αποδίδοντας 8,5 ίππους και 0,84 kgm ροπής, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 4 σχέσεων. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από καλή απόκριση στο γκάζι και μεγάλη ελαστικότητα, ιδίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό ανά πάσα στιγμή. Έτσι, παρά το γεγονός ότι το μοτέρ δεν διακρίνεται για τις απόλυτες επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει, σε κερδίζει τελικά με τον σπιρτόζικο χαρακτήρα του που παίζει μεγάλο ρόλο στην οδηγική αίσθηση. Παράλληλα, στην κατανάλωση καυσίμου, μετρήσαμε ως μέση τιμή τα πολύ λογικά 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μια τιμή που μπορεί να πέσει κι άλλο, ανάλογα με το… χέρι σας καθώς εμείς λειτουργήσαμε, σε αρκετές περιπτώσεις, το Velos-R με το γκάζι στο στοπ του.
Απάντηση: Όταν γεμίζεις την φαρέτρα με βέλη, την «οπλίζεις» έτσι ώστε να είναι έτοιμη για χρήση με το τόξο. Εν πάσει περιπτώσει, λέγεται «ποιητική άδεια». ;)
Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια :)
17 Iουνίου 2019. Του Αγίου Πνεύματος σήμερα και ο αρθρογράφος εργάζεται για να μας πει ότι τη φαρέτρα την ...οπλίζουμε.
Απάντηση: Όταν γεμίζεις την φαρέτρα με βέλη, την «οπλίζεις» έτσι ώστε να είναι έτοιμη για χρήση με το τόξο. Εν πάσει περιπτώσει, λέγεται «ποιητική άδεια». ;) Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια :)