Τα χειριστήρια του R8.

Τα χειριστήρια του R8.

Η άποψή μας

Μπορεί να έχει πετάλια, όμως είναι σημαντικά φθηνότερο από ένα τυπικό ηλεκτρικό ποδήλατο και προσφέρει πολύ μεγαλύτερη πρακτικότητα. Για να κινηθείς δεν είσαι αναγκασμένος να κάνεις πετάλι, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι που διαθέτει θυμίζουν βενζινοκίνητα scooter. Eίναι ένα όχημα με πολύ μικρό κόστος χρήσης, καθώς δεν πληρώνεις βενζίνες, ενώ τα αναλώσιμα του περιορίζονται μόνο σε λάστιχα και τακάκια. Πρόκειται για μια μοντέρνα και εναλλακτική λύση για την αστική μετακίνηση.


Κινητήρας   
Τύπος  Ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς 250W
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  Δ.Α.
Μπαταρία Αποσπώμενη λιθίου 48V 20Ah
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  25
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλά αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος
Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 2.75-10
Ελαστικό Π 2.75-10
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) Δ.Α.
Πλάτος (χλστ.) Δ.Α.
Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α.
΄Ύψος σέλας (χλστ.) Δ.Α.
Βάρος (κιλά)  75
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
Στροφόμετρο Ο
Immobilizer  Ο
Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
Μερικός χιλιομετρητής  Ο
Ένδειξη μπαταρίας Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο / Ο
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ν
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο / Ο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ