Απόλυτα ασφαλές και έτοιμο για παιχνίδι

Προσφέρει ανόθευτη οδηγική απόλαυση

Έχει αρκετό γκάζι για να σε γεμίσει ικανοποίηση.

Οι compact διαστάσεις του, φέρνουν στο μυαλό μοτοσυκλέτες μικρότερων κατηγοριών.

Test: Kawasaki Z650

Η είσοδος της Kawasaki στην κατηγορία των μεσαίων naked έγινε με το ER-6N. Τη σκυτάλη παίρνει το διάδοχο Ζ650 με τον εντυπωσιακό compact σχεδιασμό. Με το φιλικό και συγχρόνως σπορ χαρακτήρα του φιλοδοξεί να αποδείξει ότι παραμένει άξιος συνεχιστής της οικογένειας Sugomi.

Τιμή: 7.390 ευρώ     

+: Απόδοση κινητήρα, σχεδιασμός, ευελιξία
-: Μαλακή πίσω ανάρτηση, άβολη θέση συνεπιβάτη

Η συνεισφορά της Kawasaki στην κατηγορία των γρήγορων supernaked υπήρξε καταλυτική. Η γκάμα της περιελάμβανε το ισχυρό Ζ1 και το ΚΖ650, το οποίο ήταν γνωστό και ως Ζ650. Η παραγωγή του Ζ650 διακόπηκε μετά το 1983 και έκτοτε δεν επέστρεψε στην σειρά της Kawasaki. Όλα αυτά μέχρι σήμερα, καθώς για το 2017, το Ζ650 επιστρέφει για να εμπλουτίσει τη νέα συλλογή Ζ της πράσινης εταιρίας. Ο λόγος είναι είναι πολύ απλός και έχει να κάνει με την αγορά των γυμνών μοτοσυκλετών, η οποία, σύμφωνα με την Kawasaki, έχει αυξηθεί κατά 382% από το 2011 έως σήμερα.

Η εταιρία από το Akashi δεν σχεδίαζε να μείνει αμέτοχη μπροστά σε αυτή την προοπτική , την ώρα μάλιστα που με τη σειρά Ζ έχει γράψει τη δική της ιστορία σε αυτή την κατηγορία. Το Ζ650 είναι ο αντικαταστάτης ουσιαστικά του δημοφιλούς ER-6N και μοιράζεται τα ίδια βασικά στοιχεία με το αδερφό Ninja 650. Οι compact διαστάσεις, το χαμηλό ύψος της σέλας και το μικρό βάρος των 187 κιλών, 19 λιγότερα σε σχέση με το ER-6N, το καθιστούν φιλικό για όλους τους αναβάτες. Μπαίνει δυναμικά σε μια δημοφιλής κατηγορία των μεσαίων naked και τίθεται αντιμέτωπο με τους άμεσους ανταγωνιστές ΜΤ-07, SV650 και CBF650. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ